#1 Det kan det gøre. Det forkorter i hvert fald levetiden på pumpen ved jeg. Dog kan der jo gå lang tid før en pumpe går i stykker så det er ikke sikkert at man mærker noget til det.
#2 Det er ikke så slemt mere. Efterhånden har man fundet mere skånsomme måder til at give vandet UV-effekt. Så det er altså ikke så slemt, og jeg tvivler på at du kommer til at mærke det. Selv mange entusiaster bruger UV-væske, så jeg tror ikke på at der sker noget vildt ved at bruge det.
Jeg har ikke mærket noget til det i den periode jeg brugte det. Oringen på mine DangerDen fitting var ligesom nye og slangerne var ikke blevet misfarvet eller noget 🙂
De kan bukkes nemt og er meget bløde første gang jeg bruger denne type slange med push on fittings og er ganske tilfreds det passer lige til mit TJ07 kabinet 🙂
#6 Jeg har både de slanger, som du linker til, og dem fra XSPC-sættet. Og dem i dit link er en hel del mere fleksible end dem, der følger med XSPC. Hvis fleksibiliteten er vigtig, så køb dem, #6 linker til 🙂