Endnu en tivolitur går galt

Hyggehjørnet d.  15. juli. 2008, skrevet af NoNig
Vist: 420 gange.

NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
15-07-2008 22:07:55
Svar/Indlæg:
23132/740
Læs hér: http://ekstrabladet.dk/112/art...

- Ja! Kald mig bare paranoid. Men det er PRÆCIS derfor jeg hader den slags. Jeg hader dem, jeg hader idéen og jeg hader især dem der kigger på mig og siger: "Selvfølgelig er den sikker. Ellers kørte den jo nok ikke"

Det kan fandme godt være truntelil. Men det skal sgu nok passe, at den dag jeg sætter mig op i den, så ryger den fra hinanden.

Jeg hader når de knirker og folk griner af mig. Jeg fanger mig selv i at tænke. Ja ja. Den har kørt mindst tusinde gange. Den kører fint. Men lige bagefter, så siger stemmen: "Jaaa... men Allan. Du kender dit held. Det skal nok passe, at den falder fra hinanden... *klik!*"

Når man så sidder der og tænker, hey. Det var da ikke så slemt. Så er det spasseren ved gashåndtaget siger: "Skal vi tage en tur ekstra? Lidt hurtigere?" Og ganske rigtigt. Samtlige idioter omkring mig skriger: "Ja for satan! Fyrbøder, Gi' gas!!! 😲 "

Fuck jeg hader det. Radiobiler, G-slynge, Pariserhjul og jeg ved ikke hvad. Jeg hader den slags. Giv mig en bajer, en pose ristede mandler og snottede unger der køber airsoft-pistoler.

Alt andet end sådan en tur.

*gyyyse* 😐
Stumpii

Elitebruger
Tilføjet:
15-07-2008 22:09:24
Svar/Indlæg:
1541/132
Ja har ski lige hørt det i nyhederne . . Det er forfærdeligt 😐

saiot

Elitebruger
Tilføjet:
15-07-2008 22:11:24
Svar/Indlæg:
7111/480
ja jeg må da også indrøme man for den opfatelse af der er ulyker vær dag i de sommerlande og tyvloier men man skal huske på det er mere farligt at tag en tur i bilen ind det er at tage en tur i Pariserhjul spicel vis jeg køre bilen 🤣 😉

Satai

Overclocker
Tilføjet:
15-07-2008 22:17:18
Svar/Indlæg:
700/28
Kender det der med heldet ALT for godt :'-(
Ellers mange gode pointer,

paranoide Satai 😀

cineman

Superbruger
Tilføjet:
15-07-2008 22:27:00
Svar/Indlæg:
1297/50
Det er jo så ikke mærkelig man høre om en del ulykker, det jo høj sæson for skidtet. Men det er sq da noget shit når det sker, tror ikke man kan undgå ulykker helt, men det virker da som om der sker rigeligt ulykker for tiden.
Men har det lidt lige som Nonig, dog ikke helt så militant en holdning har jeg 😛 🤣 , Men radio biler er okay for mig, bliver iøvrigt psykopat når jeg kommer ned i en radio bil, ser alle de andre som fjender, og de skal bare dø alle sammen. Men alt det andet shit tør jeg sq ikke, har aldrig brudt mig om at sætte mig i noget, man ikke lige kan hoppe ud af hvis man har fortrudt 😛

Gripen90

Senior Skribent
Tilføjet:
15-07-2008 22:32:32
Svar/Indlæg:
15982/637
Jeg hader sådan nogle forlystelser hvor man er jordbunden og man er oppe i højden.
Derfor jeg foretrækker at flyve... det er enten eller og så er det pisse sjovt :D