Task Scheduler går amok?

Software d.  16. juli. 2008, skrevet af NickKokkedal
Vist: 213 gange.

NickKokkedal

Superbruger
Tilføjet:
16-07-2008 13:19:24
Svar/Indlæg:
2600/84
Hey
Jeg bruger min computer som vækkeur... det har jeg ihvertfald gjort længe (mest i de perioder hvor den har kunne tåle standby, hvilket varierer lidt).

Jeg har bare et meget meget underligt problem siden jeg formaterede til RAID0. Normalt, når man scheduler til at "run a program" og så linker til en mp3, så vil den åbne media player og spille filen, fair nok, så vågner man. Det den gør nu er bare, at spille mp3 filen, ud af INGENTING. Jeg har virkelig prøvet alt, og jeg kan ikke få den til at holde op med at spille musik, med mindre jeg genstarter svinet. Selvom jeg lukker alle programmer, beordrer min task til et "end'e", og checker min task manager, er der intet at gøre... Musikken pumper stadig (kan dog heldigvis godt skrue op og ned). Det er meget, meget irriterende, og jeg forstår det honestly ikke.

Nogen der har prøvet det eller kender løsningen?
Emze

Superbruger
Tilføjet:
16-07-2008 13:41:23
Svar/Indlæg:
666/100
Lyder virkelig underligt 😕
Har oplevet noget med noget musik fra nettet hvor det var flash eller noget lignende som spillede videre selvom iexplorer blev lukket ned. Forstod heller ikk hvorfor det skete...
Ellers oplever jeg det i kort tid hvis min pc er igang med meget. Som en slags hak, hvor man slukker programmet men selvom vinduet er forsvundet spiller musikken videre i nogle sek.
Men har sku aldrig hørt noget lignende som du oplever 😕 virkelig mystisk... 😕