Jeg er på jagt efter et nyt tastatur og en ny mus. Jeg har kigget rigtig meget på;
Dinovoe Edge, Som jeg godt kan lide pga. designet og den har nogle gode taster samt funktioner.
Den anden er;
Logitech diNovo Cordless Desktop for Notebooks, Som jeg også kan lide pga designet, specielt det at tastatur og numerisk er delt fra hinanden.
Af mus har jeg kigget på;
Logitech Mx Revolution, jeg er helt vild med logitech muse pga deres setpoint program, jeg spiller rigtig meget "Dota" så det at jeg kan forbinde visse hotkeys i spillet til knapperne på min mus, sætter jeg STOR pris på.
Er der andre jeg bør overveje og er der nogen som har erfaring med en eller flere af de 3 nævnte ting så vil jeg gerne høre hvad i har at sige.
#1 godt at gøre :) Er der andre der kender noget til de 2 nævnte tastatuerer eller MX'en? EDIT: Hvor længe har du haft den og hvordan holder batterierne sig endnu?
#3 Jeg bryder mig ikke specielt meget om G9's design, den ligner en klods for at sige det, og det må gerne være pænt når jeg ikke bruger PC'en. Men dejligt at høre om Dinovo edge, det lyder lovende. -er der andre?
Du vil i hvert fald blive glad for begge 2 😉 Syntes bare personligt at Logitech Mx Revolution kan blive lidt træls at spille med efter længere tid. og G serien er jo spille serien.
#8 Jeg kunne bare godt tænkte mig at prøve noget nyt, uden tvivl at den er flot og sikkert hammer god, jeg syntes også min mx518 er flot men jeg vil bare gerne prøve noget anderledes :)
Kan du eller nogen anden herinde fortælle levetiden på Revolutionen efter nogle mdr brug?
#10 det er også iorden :) Jeg tror lige jeg kigger mig lidt omkring og ser om der er andre der har noget at tilføje. Det kan være jeg bare skal købe begge... :)