-> Alle
Jeg har også haft den en gang imellem. Om et skyldes overgangen til nyt hardware eller sådan noget skal jeg ikke kunne sige. Jeg ved faktisk ikke om det lige præcis er derfor 😳 😛).
Anywho...
Det du/I skal gøre, er:
- Tryk "tilbage" i din browser (har tjekket med FireFox og IE - det gælder dér).
- Teksten burde stadig stå der. Markér det hele og tryk "Ctrl + C".
- Tryk på "Forum" eller "Community" og tjek, om du/I står som poster på seneste svar.
- Hvis du/I gør det, så er alt i skønneste orden, og fejlen kan blot ignoreres.
- Hvis ikke. Så opretter du/I blot et nyt svar, vha. "Ctrl + V".
NB! Du/I må endelig ikke begynde på en masse, med at trykke frem og tilbage. For så er det nemlig den double-poster. Bare væk fra den pågældende tråd. Ellers sætter vi bare Stamps på overarbejde 🤣 😛
Sidst men ikke mindst. Så vælg lige at rapportere fejlen til vores programmører. Skriv hvordan og hvorledes og hvad I gjorde. Så har de langt nemmere ved at fejlsøge og efterligne scenariet.
Jeg skal ikke umiddelbart kunne sige hvad det skyldes. Men jeg oplever - selv - oftest fejlen, hvis jeg lige er logget på, og kun med mit første svar/indlæg. Derefter er der ingen problemer. Jeg har sat min browser til "autologin". Jeg ved ikke, om den kommer hver gang man lige er logget på. Men ude på arbejdet - hvor jeg ikke har sat det til - der har jeg ikke oplevet fejlen.
Det er kun hjemme hos mig selv, når jeg logger på HWT første gang og vil skrive noget.
Jeg ved ikke om det kunne bruges? Men nu ved du/I det i hvert fald 🙂