Måske snydt :(

Litteratur d.  17. juli. 2008, skrevet af Zhopex
Vist: 545 gange.

Zhopex
 
Overclocker
Tilføjet:
17-07-2008 20:13:11
Svar/Indlæg:
4/9
Hej.
Købte 2 tlf. på trendsales.dk.
Han skulle sende dem d.15 i tirsdags.
Har intet modtaget, og det pakke nr. han sendte virkr ikke på Track&Trace.
Og han svarer ikke rigtig, kun engang imellem og han vil ik rigtig give mig kopi af kvitt. fra posthuset.

Så spørgsmålet er om det normalt tager mere end 2 dage at sende alm. pakkepost privat til privat?
p.s. har screenshots, bank info, mobil nummer og alt på ham så jeg kan gå direkte ned og melde ham med alt info.

mvh. 😐
NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
17-07-2008 20:19:15
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #0

Du går ned og får dine penge tilbage. Hvis han ikke vil melde klart ud. Så er handlen annulleret. Lad ikke et hurtigt og fristende tilbud snyde dig for x-antal kroner.


saiot
 
Elitebruger
Tilføjet:
17-07-2008 20:27:03
Svar/Indlæg:
7111/480
1# man kan ikke få penge tilbage når det er bank overføselv 😕
edit den kan også være den er blivet sent tilbage har prøvet at skulle få en pakke og den bliv bare sent tilbage og årsagen var ukent er sku sjovt når posk dk ikke en gang ved hvorfor de sende pakken tilbage hvem gør så 🤣


Cowboy
 
Overclocker
Tilføjet:
17-07-2008 20:30:01
Svar/Indlæg:
98/4
Der kan godt gå 3-4 dage inden der kommer en pakke, ved det selv da jeg arbejder i P&T , men skal da ikke sige om han har snydt dig, men mere end 2 dage kan der godt gå inden der dukker noget op.


Lace
 
Elitebruger
Tilføjet:
17-07-2008 20:33:53
Svar/Indlæg:
2357/72
Kender ikke trendsales, men hvis du har købt dem af en privatperson, så giv ham besked om, at han bliver meldt til politiet, hvis du ikke modtager dem inden 2 dage. Hvis det ikke hjælper, så gør alvor af truslen.


MSJ1982
 
Elitebruger
Tilføjet:
17-07-2008 20:36:50
Svar/Indlæg:
3577/353
2 dage er altså ikke ret meget + at Postdk er meget langsomme nu om dage vent et par dage og så tag den derfra


Lace
 
Elitebruger
Tilføjet:
17-07-2008 20:43:10
Svar/Indlæg:
2357/72
#5 Jeg har aldrig prøvet, at det har taget mere end 1 dag med post-dk. Når han ikke vil sende en kopi af kvitt. fra posthuset, tyder det da på der er noget galt.


saiot
 
Elitebruger
Tilføjet:
17-07-2008 20:45:57
Svar/Indlæg:
7111/480
6# bare jeg kune være lige så heldi jeg ville nu også sige man skulle vente lidt

jeg har prøvet at min løn seld blev sent ratur og den adr. den blvier sent til er den samme adr. vær gang det bliver udskravet fra computer så kan ikke være en fjal skrivning :no:
har prøvet at en pakke fra en hanle her på hwt bliv sent ratur til afsender uden de havde være forbi med den årsagen var ukent 😲 så selv post dk andet ikke hvorfor de selv sente den ratur så tro man skal slå kolt vand i blodet lidt


MSJ1982
 
Elitebruger
Tilføjet:
17-07-2008 21:10:49
Svar/Indlæg:
3577/353
Har haft utroligt mange problemer med postdk båede med breve, aviser men især pakker der blev væk og leveret forket og også leveret for sent....

Det er dog blevet meget bedre efter jeg flyttede til NYk F


NickKokkedal
 
Superbruger
Tilføjet:
18-07-2008 03:55:28
Svar/Indlæg:
2600/84
Hvis det er pakkepost, med track&trace, har jeg aldrig oplevet det tog mere end 2 dage.


Ubehage
 
Superbruger
Tilføjet:
18-07-2008 04:43:39
Svar/Indlæg:
905/100
Track-n-Trace virker øjeblikkeligt. Så kan du i det mindste se at pakken eksisterer.

Skriv til ham nu og sig at du vil anmelde ham for fusk hvis han ikke sender den øjeblikkeligt...
Og gør alvor af truslen 😉


Gripen90
 
Senior Skribent
Tilføjet:
18-07-2008 12:39:30
Svar/Indlæg:
15982/637
#10: det virker ikke øjeblikkeligt. Jeg har en hel del gange fået sendt og tilsendt pakker der aldrig var at finde i t&t systemet - ellers også stod de som registeret til modtagelse, men der var intet videre info på dem.
Så nej t&t er langt fra optimalt.


zoone
 
Superbruger
Tilføjet:
18-07-2008 15:45:21
Svar/Indlæg:
11/1
Lugter af fusk... At han ikke kan give dig et fungerende T&T nummer, ser jeg som et stort problem - prøv evt at ringe til hans bank og se om de vil udlevere navn og adresse. Så kan du opsøge ham, det er som regel temmelig effektivt, da fuskere af denne karakter helst ikke vil opsøges.

Ellers kan jeg fremover kun anbefale på det KRAFTIGSTE du får navn og adresse sammen med kontonummeret, så ringer du til banken og beder dem verificere at de ting passer sammen - så har du informationerne.

Jeg er selv blevet snydt i en handel med en telefon, og via - lad os kalde det "gentagne alvorlige opfordringer" fik jeg de fleste af mine penge tilbage. Men det er en levevej for lyssky elementer at sælge ting de ikke har, hvis du ringer til politiet har de sikkert også hørt om ham du har købt af før. Hend jeg købte af gav mig gladeligt navn og adresse, men eftersom hun levede på at fuske folk, kunne jeg ikke gøre alverden for at forudse det. Den slags folk sku ha en omgang med et spanskrør 🤣

Men held og lykke med at få dine $ igen 🙂