Superbruger
Tilføjet:
18-07-2008 15:01:29
Svar/Indlæg:
4/1
Halløj,
Jeg har et trådløst netkort i min stationære, og den har også forbindelse til netværket derigennem... men fandme om det kan få tildelt en IP! ifølge loggen starter det forfra hvert 5 sec med at hente netværksadresse. Jeg har forsøgt at reinstallere netkortet, slukke og tænde for router og modem. Men de ting virker som de skal, da min bærbar (som jeg skriver fra nu) funker 100%
Problemet er kommet efter at jeg satte nyt gfx i maskinen i går... men ikke lige efter. Der skulle ca 6 timer efter at jeg satte det nye gfx før forbindelsen til nettet forsvandt. Jeg har chekket efter at de to ting ikke "råber" i munden på hinanden.... men da jeg ikke har meget forstand på den del af hardwaren må jeg nøjes med at konstaterer at de i hvert fald ikke har samme IRQ...
Nogen der har et bud på hvad der kan være galt... min umiddelbare tanke er at det er noget windows decay triggered af nyt gfx, eller at netkortet er kaput... men jeg hvil helst ikke høre nogle af de to muligheder, så disk gerne op med et mere overkommeligt alternativ 🤡