1# det er vil lige meget om det er med eller uden bare fordi den er OC eller ikek kan den jo ikke tåle mere eller mendre varme 😕 0# jeg prøver at hole min på max 65 har haft den oppe på 70 kort for at se hvor lang den kune men holer den nomalt på 65 🙂
#2, Der vil jeg så være uenig. Hvis den bliver 63-64 grader uden OC, bør man kraftigt overveje at skifte kølingen. Hvis det f.eks. er ved 50% OC, så er det tilladeligt at den bliver så varm.
3# og 4# han spøre hvor varm den må blive så vil jeg stari mene det er 65 og ja der er forskel på stock køler og en god køler og med OC og uden OC hvor varm den brude være med de forskleige ting men som jeg fårstår det spøre han hvor varm den må blive og det er det jeg svare på og så er det vil det samme om den er OC eller ikke 😕
Hvis det er omkring 63-64 grader, uden oc med stock køler eller lign., så burde manden købe lidt blæsere og en bedre cpu køler. For det er da ikke normalt.
#5, Rigtig nok, men derfor er det stadig en væsentlig faktor om det er ved stock eller ved OC. 😉 #6, Så synes jeg du burde gå på indkøb efter en ny køler.