Total fedt nu kan jeg spille på brutal i exp. Kane's Wrath. (GDI)
Har lige spillet en map 2vs2 med de samme opsætninger som før. Man jeg troede ikke jeg havde en chance, men efter en time var det overstået og jeg vandt. Men fuck det var svært.
Det startede med at mit team mate AI blev smadret, så var det kun mig som var tilbage 1vs2. Min anden base ind i midten kunne lige holde al angreb. Efter jeg fik smadret alle deres harvester, som vil har min resurser i midten, fik jeg lidt tid til at bygge et lille angreb som bestod af 4 mamonth tanks. De fik så meget tæsk men overlevede med en stjerne på hovedet, pga. de skulle stadigvæk beskytte min midterste base. I mellemtiden fik de begge AI bygget en nuke våben, så det er spørgsmål om tid nu, men jeg nåede kun at fjerne den ene.
Lige pludselig, siger jeg bare FUCK, min første base er næsten helt ødelagt, jeg havde kun de 4 tanks til at angribe og ingen penge og strøm, begynder jeg næsten forfra med at bygge min første base op igen, for de to AI gik total amok på min midte base.
Kort efter kigger jeg på uret: 00:45 til den næste! FUCK! Jeg er desperat og sender de sidste 3 af min mamonth tanks til at bare fjerne den nuke bygning ikke andet. De nåede frem, men ikke til tiden. FUCK!
Nu har jeg ikke en skid tilbage, han fik min midte base. Jeg tænker bare, "restart", men de sidste 2 mamonth tanks var total klar! De 2 tanks har vundet krigen for mig, imens jeg var i gang med at bygge det hele forfra. I sidste ende jeg vandt!
🙂 😛 😀 🙂