Jeg kom til at fundere lidt over det, her den anden dag. Det der med cheaters i spil.
Vi kan vel hurtigt blive enige om, at folk der snyder (in general, om så det er computerspil, cykling eller atletik) er nogle røvhuller. Især hvis der er penge indblandet. Så er det vel ikke så langt fra møntfalskneri og svindel.
Anywho.
Det jeg kom til at tænke på var. Hvis nu man, på en eller anden måde, kunne akkumulere al den vrede og energi, sådan en 13-årig knægt emmer af, når han bander, svovler, spytter og jeg ved ikke hvad. Jamen, gad vide hvad der så ville ske? 😀
Personligt. Så tror jeg på, at man ville kunne forsyne 30 % af Jordens samlede energiforbrug, hvis alle disse pisseirriterende-whinenden-nu-tabte-jeg-igen-og-det-er-i-hvert-fald-ikke-fordi-jeg-sucks-og-han-ch3ater-da-for-vildt præpubertære drenge, kunne tvinges til at drive en dynamo af en art 😎
*omfg* - Selvom jeg ikke går ind for EPO, wallhack eller steroider. Så er der altså ikke noget sjovere, end sådan en lille møgunge der får et flip. Omvendt, så er der heller ikke noget der er lige så irriterende 😐
... og dog. Det skulle måske lige være lyden af en... nej vent. Der findes faktisk ikke noget mere irriterende, end folk - for hvem hvis hele Verden ramler sammen. Bare fordi de taber ET FUCKING SPIL!!! 😲
Slap dog af 😐