Overclocker
Tilføjet:
20-07-2008 11:20:11
Svar/Indlæg:
221/60
Jeg er bange for at der er noget alvorligt galt med min pc...
I går aftes købte jeg noget payware "ekstraudstyr" til Flight Simulator fra flight1.com, hvor jeg har købt fly før, uden problemer.
Og i starten gik det også fint. Jeg downloadede og betalte, men den kom aldrig ind i det nye programs setup... (Hvilket den burde gøre...)
Så jeg gik ind i programmer og fandt setup´en. Jeg klikkede på den, men den skrev bare timeglas. Sådan stod den i nogle minutter, og da jeg gav op og ville lukke stifinder, kom der følgende besked: Windows Explorer svarer ikke. Det undrede mig, og jeg prøvede at åbne setup´en til det fly jeg tidligere har købt, og som plejer at virke, og den kunne den heller ikke åbne...
Jeg begyndte at frygte for en form for virus, men da jeg ville åbne AVG kom endnu en besked: "AVG Free er holdt op med at fungere."
Dette har jeg oplevet før, og der genistallerede jeg AVG, hvor efter fejlen plejede at forsvinde. Så jeg gik ind i hentede filer, og klikkee på AVG setup Ikonet. I første omgang lavede den det samme nummer som før: timeglas...
Anden gang lykkedes det dog at få åbnet setupen, men halvvejs i installationen, standsede den og skrev: Installation failed.
Under details stor der:
"2 Errors:
Installation:
Action Failed for file avgmfx64.sys: starting service...
Rollback:
Action Failed for file avgmfsx64.sys: starting service...
Det vil altså sige at jeg ikke kan tjekke den for virus.
Er der nogen der har en idé om hvad der kan være galt?