SHG

Diverse d.  20. juli. 2008, skrevet af IntelH2O
Vist: 419 gange.

IntelH2O
 
Overclocker
Tilføjet:
20-07-2008 21:10:20
Svar/Indlæg:
295/83
Hej er der nogen der ved hvordan det går med SHG RMA??? Jeg har sendt mine ram til RMA for 1 måned siden :'-(

Nu står der ellers sådan på deres hjemmeside:

Som du sikkert har læst så er det tidligere Shg.dk A/S CVR-nr. 26665566 nu navneændret til BS af 19/6 2008 A/S er med virkning fra den 7/7-2008 ophørt med at drive virksomhed og bliver efterfølgende erklæret konkurs.

Det nuværende Shg.dk A/S CVR-nr. 31592569 er et nystiftet selskab, der ikke er indtrådt i rettigheder og forpligtelser tilkommende og påhvilende BS af 19/6 2008 A/S under konkurs.

Det betyder på almindelig dansk, at Shg.dk a/s er startet som et nyt firma.

Det nye selskab ledes fremover af Poul Thyregod der er direktør for det nystiftede Shg.dk a/s. De medarbejdere du kender fortsætter med deres arbejde, så der vil ikke ske ændringer i kundebetjening eller serviceniveau.

Det nye selskab er ikke forpligtet til at håndtere reklamationer fra det "gamle" Shg. Men vi vil dog gerne påtage os at bistå som formidlere af oplysninger og kontakter og udveksling/forsendelser af en vare, hvorover der reklameres, i tilfælde af garanti- og/eller mangelsreklamationer relateret til køb foretaget hos BS af 19/6 2008 A/S under konkurs i perioden fra 06/06-2007 til 05/07 - 2008.

Vi påtager os derved ikke noget mangelsansvar og indtræder ikke i nogen garantiforpligtelse eller i andre køberetlige og/eller forbrugeraftaleretlige forpligtelser, idet vi yder denne service pr. kulance. Ej heller påtager vi os nogen forpligtelser, der reelt kan/skal afledes fra producenten af den indkøbte vare.

Ved indlevering af en reklamation over en vare til formidling under disse omstændigheder vil du blive anmodet om en bekræftelse på disse vilkår, forinden reklamationen kan tages under behandling.
hamderD
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-07-2008 21:12:02
Svar/Indlæg:
7263/260
#0

Velkommen til Hwt 🙂 !

Har du prøvet at ringe/maile til dem?.


Mads321
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-07-2008 21:12:14
Svar/Indlæg:
3162/326
Ring og spørg dem ad - de er de eneste der kan fortælle dig hvornår du kan få dem igen.


Mvh. Mads 🙂


mp_3
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-07-2008 21:15:10
Svar/Indlæg:
3588/418
Grunden til det har taget så lang tid, er fordi de har været i betalingsstandsning. Den eneste udvej er at ringe til dem.


colombodk
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-07-2008 21:20:49
Svar/Indlæg:
826/60
Eller skrive til support@shg.dk
http://shg.dk/support/kontakt-...


IntelH2O
 
Overclocker
Tilføjet:
20-07-2008 21:37:07
Svar/Indlæg:
295/83
Jeg har ellers skrive til dem men jeg fik svar sådan:

Grundet ejerskifte er det "gamle" shg.dk gået konkurs, derfor kan vi pt. ikke tage imod reklamationer købt i inden den 17. juni 2008.

Vi arbejder dog på at fremskaffe en slags oversigt over hvad vi måske kan tage imod alligevel som kundeservice overfor vores kunder.

Denne oversigt forventer vi at svare noget mere om indenfor ca. 1 uge.



De fleste producenter tilbyder dog at man kan sende til dem, hvilket vi derfor anbefalder for alle sager købt i inden den 17. juni 2008.



Dette betyder desværre også at vi pt. ikke ved præcis hvad der sker for igangværende sager, beklager.


ManuLau
 
Overclocker
Tilføjet:
20-07-2008 21:39:59
Svar/Indlæg:
53/2
Betalingsstandsning som #3 skriver hvor de er blevet opkøbt af andet firma men kommer til at beholde sit navn.

#0 Ring til dem og se om du kan få dem tilbage, skrev du retur adresse på pakken da du sendte dem afsted?

- De yder ikke RMA længere fra dem der tidligere har købt fra SHG, da de gik "konkurs" og andet firma bare betaler for navnets skyld at lade butikken genåbne med samme navn (reklamation for den kundeskare de har haft).

Dette har der været en del røre over omkring, men faktum er SHG er konkurs! og nyt firma overtager biksen med samme medarbejdere og beholder deres navn.


Skipper
 
Elitebruger
Tilføjet:
21-07-2008 12:07:53
Svar/Indlæg:
971/67
Jeg har en RMA sag kørende på et bundkort, som jeg fik sendt til dem få dage før de gik i betalingsstandsning. Under betalingsstandsningen fik de så testet det defekt og sendt til forhandler den 18/06/08, men jeg har endnu ikke modtaget noget endnu.

Jeg har netop snakket med SHG.dk og de sagde at de skulle gerne modtage produktet retur på et tidspunkt, men det nok ville tage lidt længere tid end normalt pga. det nyoprettede shg.dk.

Nu må jeg bare vente længere tid endnu.

/Skipper