Hvis du ønsker skudsikker support til din router, så er der kun ét sted du kan få det, og det er ved Ericsson! Og de hjælper dig jo nok ikke med tredjeparts tilbehør...
Og jeg synes sådanset ikke din kritik er berrettiget! For jeg antager det eneste naturlige for sådan et produkt, og du beskriver iøvrigt ikke dit specifikke problem. Husk på at Erricson W21 ikke kun er et rent 3G produkt, men lige så meget er en wlan router, så jeg kunne jo ikke vide hvad du snakkede om, hvis jeg ikke nærstuderede den tekniske dokumentation på produktet.
Så hvis du ikke vil risikere at smide penge ud af vinduet, og hovedeløst følge råd du får på sådanne fora. Så ville det jo nok være en fordel, hvis du selv også undersøgte sagerne inden du hev penge op ad lommen. Hvilket man altid bør 😉 Desuden har jeg ALDRIG påstået at din router ville virke med specifikke komponenter, men har hintet dig om at Ericsson er et firma der i de fleste tilfælde følger standarderne, og derfor burde du kunne bruge et standard produkt.