IBM T60 hyler ?

Diverse d.  21. juli. 2008, skrevet af Grislum
Vist: 224 gange.

Grislum

Overclocker
Tilføjet:
21-07-2008 21:54:24
Svar/Indlæg:
302/31
Ja, min T60'er hyler. Det lyder lidt som den ringen man har for ørene efter en koncert uden ørepropper.
Skal den det ? Og er der noget jeg evt. kan gøre ved det, for det er en mega irriterende lyd.
DLC

Overclocker
Tilføjet:
21-07-2008 22:12:45
Svar/Indlæg:
151/18
Ved du om lyden kommer fra blæserne eller harddisken eller måske noget andet? Hvis det er blæserne så er det rimeligt nemt at rense dem bare åben bunden og pust eller sug (med støvsuger 😛 )... hvis det er andet har du prøvet at ringe til IBM, de har en ganske udemærket hjælp(en af grundene man betaler ekstra for dem) kan tænkes de ved det...

Grislum

Overclocker
Tilføjet:
21-07-2008 22:20:33
Svar/Indlæg:
302/31
Nej nej, det er ikke blæserne, har jeg tjekket, de sidder ikke i den side og de spinder meget sjældent. Det kommer fra harddisk-siden, men det kommer kun af og til. Jeg er dog næsten sikker på det ikke er hdd'en, specielt fordi hyletonen er fuldstændigt stabil når den endelig er der, uanset hvad jeg laver på computeren.

Det er en lyd lidt alla den som mit gamle OC'ede 7800GT lavede (og som mange oc'ede gfx'er vist laver?), dog meget højere.

Ligenu sidder jeg og installerer windows og der er ingen lydoverhovedet ud over cd/dvd-drevet der spinder rundt. :no: 🤡

*EDIT* og dog... hvis det er hdd'en hvad betyder det så?