Jeg tror såmænd ikke, jeg hader nogen mennesker - men jeg hader bestemt, når nogen kører for tæt på motorvejen. Det er også virkelig irriterende, når folk ikke trækker ind til højre, men det er ikke farligt. Det farlige er de idioter, som kører helt op i røven af andre - uden dem ville der stort set ingen ulykker være på motorvejen - og hvis alle holdt afstand, ville der kun være solo-uheld.
Jeg oplever nogle gange, at nogen kører meget tæt på mig, når jeg overhaler på motorvejen, fordi jeg ikke kører LIGE ind foran fx den lastbil, jeg overhaler - man skal jo altså lige sørge for, at der også er et sekunds afstand mellem lastbilen og mig, når jeg kører ind foran den. Det er da irriterende, at folk ikke kan forstå det, men jeg lader mig generelt ikke gå meget på af det. Det eneste fornuftige, der er at gøre ved sådan en tail-gater er bare at sætte farten NED, så bremselængden passer bedre til den manglende afstand.
#32 Du er jo alvorligt til fare for dine omgivelser, og burde ikke køre bil. Men vi kan trøste os med, at du nok snart mister dit kørekort...