Overclocker
Tilføjet:
23-07-2008 11:22:30
Svar/Indlæg:
146/34
Nu valgte jeg Ultimate pga. jeg har hørt det bare kører.. har ellers været meget skeptisk for at få det ind men sku jeg prøve med min nye comp.. Det endte i:
Processor - 1 x Intel Core 2 Quad Q9450 / 2.66 GHz ( 1333 MHz ) - LGA775 Socket - L2 12 MB ( 2 x 6MB ) - Box
ASUS P5Q3 Deluxe/WiFi-AP @n - Bundkort - ATX - iP45 - LGA775 Socket - UDMA133, Serial ATA-300 (RAID), eSATA - 2 x Gigabit Ethernet, 802.11b, 802.11g, 802.11n (udkast) - FireWire - High Definition Audio (8 kanaler)
Corsair XMS3 DHX - Hukommelse - 2 GB ( 2 x 1 GB ) - DIMM 240-pin - DDR3 - 1333 MHz - CL9 - ikke bufferet
Og jeg synes ærligt talt mit Vista kører af RØVEN til! Hvis jeg ska køre et program kommer den og spørg om det okay og ska ha tilladelse, MEN min skærm går i sort og kommer så tilbage igen et sek efter men gør den konsekvent altid..
Og nu har jeg læst et par andre tråde om fx. FF skulle virke bedst på Vista hvilket jeg allerede bruger.. Meen.. Det tager en krig at starte det op og så det mega ustabilt i forhold til i XP.. pludselig kommer vista bar og siger den blev nødt til at lukke det for det holdt op med at fungere..
Og hvis jeg ska gemme filmklip etc. på min disk (fx. trailers osv.) så hvis du har flere igang simultant så der flere der pludselig siger de ikke kunne kopieres ind da filen ikke eksisterer 😲 Den skal sku da os oprettes forpulede lortevista..!
Og hvis du skal lukke lortet ned tager det OS lang tid.. Den står i 1 min før den begynder og lukke programmer osv. ned, og så står den 2-3 min og skriver lukker ned før den egentligt gør det og nogen gange genstarter den bare når jeg ville slukke..
der så mange fortalere for vista med det smart den allokerer resourcerne på forhånd og frigiver så.. jah det smart i princippet men tror ikke MS har fattet at få det til at fungere.. For synes VIRKELIGT det sløvt.. Det værre end min gamle spand med Pentuim D 2 GigHz på XP med 2GB ram..
Har læst fixes til vista.. Sys ikke der noget brugbart udover jeg ska prøve det med jeg får superbruger rettigheder
Og nu har jeg læst at asus sutter men jeg ikke helt med på hvorfor præcist at det sutter sådan så er der nogen der kan uddybe..?