Ingen der har nævnt Brothers In Arms Hells Highway ! (29/8-08) og Operation Flashpoint 2: Dragon Rising Ellers Mafia II (26/12-08) STALKER Clear Sky. Call Of Duty: World At War WWII Battle Tanks: T-34 vs Tiger Ghostbusters: The Video Game Tom Clancy's HAWX Dark Horizon Red Faction: Guerrilla Need For Speed: Undercover
Far Cry 2 Formel 1 spil (Det er længe siden der var nyt på den front til PC pga Sony's eneret) GTR Evolution (Simbin) STCC The game (Simbin) NFS: Undercover
Hmm, Glæder mig til SPORE, og Red alert 3. Men RA3 kan man vel først forvente i 09?? Hmm, Så må man jo håbe at Betaen snart er klar til download! 😀 Og Nåår jo Starcraft 2 os!
#45 nej, især ikke efter den slutning i 2'eren. Det er jo næsten som at vente på en sci.fi serie i tv 🤣 Synd, at der kun er 3'eren tilbage, da det (udover det er et godt spil) er en pis..... god historie.
#47 Du lider da vist af "konsoltitis". Det kan kureres med 1 stk pizza og 5 guldtuborg og Test drive unlimited bagefter! Sprutkørsel uden at bringe andres liv i fare 🤣 😲 🤣 🤣 🤣
#47 GUDESPIL! Til tider støver jeg min egen PS af og begynder på det. Dog er jeg ikke vild med det mere efter alle de nye Tekken spil. Når man har vænnet sig til Tekken 5, og alle de mange nye angreb er det svært at gå tilbage til Tekken 3. Der er så mange fede angreb som ikke var der dengang.
Tænker på at købe en PS3, men det bliver også først når Tekken 6 og Final Fantasy udkommer til den.
Det spil jeg til PC jeg glæder mig mest til er Diablo 3. Det bliver bare SÅ fedt at komme i gang med Diablo-universet igen. En masse af de venner jeg spillede D2 med dengang gik også helt amok da Blizzard annoncerede det 😛