3# Selvmord's tankerne kommer nemlig hurtigt frem, når jeg ikke kan komme ind på siden hey du kan da bare låne en af mine piller vis det bliver for slemt så brude det hjælpe 😉
Sol det er sådan noget jeg ikke kan tåle. Det er lige så farligt for mig som sølv eller en træpæl boret gennem hjertet 😴 Håber da ikke jeg er den eneste der har det sådan 😀
kunne da også godt tænkte mig nogle spec på serveren :D den må egentligt være rimeligt heftig hvis i mener der er brug for en controller til mindst 5000 😛 - Det er ikke bare fordi i bruger den til deling af alt jeres PR0N eller noget ? :D og er sluppet op for diskplads
Tak for nattens arbejde :) Fedt at der virkelig er blevet arbejdet for sagen og at det er blevet fixet relativt hurtigt. Kan sgu ikke undvære denne side. Good job Huddy :)
Jeg kunne slet ikke komme ind på HWT hele dagen i går d.25. Jeg oplevede problemer allerede kl 11 om formiddagen med serveren. Dog dejligt at siden er oppe igen 🙂
Pms er hverken sjovt hos kvinder eller servere, så jeg føler i den grad med dig Huddie. Respekt for veludført arbejde natten over, og sføli ønsker om velfortjent søvn i dag 🙂