Tak for input dude!! Hvor stor forskel er der på strømforbrug på henholdsvis AMD 64x2 og C2D mobile? Er det ikke muligt at køle en 64x2 passivt? Der skal jo helst ikke en stor blæser på, da det tager plads i kabinettet. Jeg bemærkede at mange af MM Visions mediacentre er komplet passivt kølede selvom de blandt andet kører med Athlon 4850E x2 2,5 GHz og ATI HD2600 Pro.
Jeg holder stadig døren på klem for at sætte et ok grafikkort i, da jeg også gerne vil kunne game på den, men hvis det er på bekostning af de andre ting er det ikke en nødvendighed. Desuden har jeg også hørt, at hvis den skal kunne afvikle film i FullHD, så skal der være lidt power i grafikkortet.
Angående kabinet, så har jeg læst, at strømforsyningen i Antecs kabinetter ikke just er lydløse, umiddelbart virker det også lidt overdrevet at de kører med strømforsyninger på 400W i et MC. Jeg har selv et andet Antec kabinet og deres trispeed kabinetfans eller heller ikke just lydløse.
Anvender du displayet i dit Antec? Er det muligt at betjene sit mediacenter ud fra displayet hvis man bare skal spille musik eller høre radio?
Hvilket AMD setup vil du anbefale? 😉