Hmm....
Nu ligger min mistanken efterhånden på PSU'en som også er noget "underlige" af og til, hvis jeg f.eks. har haft kabinettet nede og ligge og prøver at starte igen, så vil den ikke, prøver 5-6 gange inden det lykkes?
Grunden til jeg ville prøve onboard lydkort, var egentlig at mit X-fi til tider ikke blev fundet ved start af computeren, kunne så tit klares bare med en genstart, men ikke altid, alternativt kunne jeg install. driver igen og så var det rullende, men det er slut nu, derfor jeg tænkte, det nok var gået helt dødt (på trods af at det står i enhedshåndteringen som (!)Multimedielydkort?)
Fik så lige gang i ABIT uGuru og ser under Voltage at HyperTransport har en Warning, står med rødt og limit siger 0.00 V -0.00 V ------- Får det/den ikke noget strøm, det der gir' problemet med lydkortet???? Aner ikke hvad/hvordan HyperTransport er, kun det er en replacement for Front Side Bus, ikke at jeg bliver klogere af den grund?
Er vi ude i at PSU'en ikke laver strøm til HyperTransport som lydkortet, X-fi eller Realtek skal bruge for at virke?