Jeg har det bare sådan, at ca. hver andet udgave af et OS, som MS laver er noget ged. Jeg gik direkte fra 98 til XP og sprang det der ME over. Jeg kan ikke udelukke, at jeg bliver nødt til at skifte til Vista, men efter at have prøvet det på nogle bærbare, er jeg IKKE imponeret. Jeg er ligeglad med, hvordan skrivebordet ser ud og alt det sikkerhedsp.s driver mig til vanvid. Så vil jeg skæppesk.de på, om det er hip eller ej.
#2 - Men hvad er alternativet? En ny regering, der består et sammenrend af økonomisk uansvarlige bøhtosser eller den nuværende med andre støttepartier??
Begge dele vil gøre meget ondt på min økonomi. Enten nu eller i længden. Der er jo en årsag til, at VKO ikke er til at vippe af pinden, og det er, at dybest set stemmer vi med pengepungen. Det kan godt være, at jeg ikke har sat mig ind i tingene, men jeg er faktisk rigtig godt tilfreds med den nuværende høvlen af på statens gæld, selv om det koster lidt i velfærd her og nu, for det er nu engang bedre at have pengene, end at låne dem. Det har vi prøvet før, og det gik af H til. Jo større økonomisk frihed jeg har privat, jo mere frihed har jeg og min familie til træffe vores valg selv.
Jeg mener - enhedslisten!! Læs deres program og forstå konsekvenserne. De er ligeså langt ude til venstre, som Johnni Hansen er til højre. Specielt deres politik på landbrugsområdet viser, hvem de er. De vil kort sagt have hoveriet og fæstebønderne genindført. Bønderne kan få lov til at leje jorden. De må ikke selv bestemme, hvad de skal dyrke og når de alligevel ikke har andet at lave pga. vejr og årstid, så kan de jo passende pukle for staten med div. andre opgaver. Har man været rigtig artig, kan man få lov at overtage lejemålet fra ens far. Hyggeligt.
SF - de har sgu aldrig nogensinde kunne fremlægge en økonomisk politik, som holdt vand i virkelighedens verden. Ord, ord, ord og ingen reel ansvarlighed. Når man tager politisk udgang i ideologi i stedet for den virkelighed, som eksisterer omkring os, så skal det gå galt. Hvad det i øvrigt har gjort alle steder, man har forsøgt. Den eneste forskel på enhedslisten, SF og div. religiøse tosser er, hvorvidt paradiset skal være i livet eller efter døden.
Soc.dem ved ikke, hvilken fløj i partiet, som skal tegne partiets politik. Så deres politik går pt. bare ud på, at forkvinden vil være kalif i stedet for kaliffen. Så skal resten nok ordne sig. Det er ikke godt nok til mig.
NA er nogle politiske amatører med en meget sympatisk formand, som nok skulle være blevet i eller skiftet til et etableret parti.
De radikale er et miskmask af underlige holdninger. På det økonomiske område er de faktisk strammere end de nuværende regering - på andre områder ligger de i arm med SF.
Så er der de forkætrede fra DF. De er faktisk ikke andet end soc.dem med en stram udlændingepolitik. En slags moderne Centrumdemokrater. (Hvilket man tydeligt kan se ud fra deres handlinger i folketinget, og ikke ud fra, hvad de bliver beskyldt for).
Så jeg er forholdsvis tilfreds med den nuværende konstellation af regering plus støtteparti, men det må jo skyldes, at jeg ikke har sat mig ind i tingene