Overclocker
Tilføjet:
25-07-2008 15:16:56
Svar/Indlæg:
321/56
Hej,
Jeg har købt følgende nyt hardware til en opgradering:
GA-EP45-DS4
Radeon 4870
E8400
4x1GB CellShock
Thermalright Ultra 120 eXtreme
------
gammelt:
Targan 580W
Hd'er
Floppy
Kabinet og kabler osv...
------
Men, men, men....
Stortset intet gør som jeg vil ha det, jeg har samlet mange pc'er så mener selv at jeg er habil 🙂
Første tryk på powerknappen alt lyser op, splashscreen på bios jeg trykker Del, og går i Bios loader "default bios opsætning" saver og genstarter, så kommer problemet. Den kører konstant i ring, giver et bip, rebooter, viser splashscreen bios og genstarter osv. hele tiden.
Jeg kan ikke engang længere komme i bios via Del knappen ☹
Så resetter jeg bios og får opdateret bios fra F4 til F7 og håber det hjælper, men ak nej, samme resultat.
Så fjerner jeg de 2 ram moduler, så der kun sidder 2 tilbage, nederen men jeg tænkte at det kunne hjælpe, det hjalp kun meget lidt, nogle gange kunne jeg komme i bios, nogle gange ikke.
På et tidspkt. fik jeg så taget mod til at boote op fra Viasta x64 og det lykkedes at komme til expanding files 1%, så frøs den.
Så tog jeg de sidste 2 ram moduler ud og satte mine gamle kingston hyperX i og vupti nu kører jeg som det skal, nu er jeg ved 98% i expanding files...
Hvad er der galt?
Dur de cellshock ram ikke eller? Den eneste grund til at jeg købte dem, var at en venlig gut herinde anbefalede at jeg skulle købe netop disse 😩
mvh
John