Efterfølger til Dark Knight.

Hyggehjørnet d.  26. juli. 2008, skrevet af mp_3
Vist: 560 gange.

mp_3

Elitebruger
Tilføjet:
26-07-2008 13:40:40
Svar/Indlæg:
3588/418
***Lad være med at læse hvis den ikke er set endnu***

Jeg var inde og se Batman: The Dark Knight igår, og det er en superfed film!!

Jeg kom dog til at tænke på, om der kommer en efterfølger. Dette tror jeg bestemt der gør, og jeg har nogle ting fra filmen som kunne tyde på det:

- Two-Face bliver skabt. Falder ud over bygningen, men man ser hverken om han er død eller levende... Dette ligger op til en fortsættelse med ham.

- Batman destuere sine dokumenter, hans batmobil bliver ødelagt, men han har dog sin bette cykel. Til sidst i filmen kører han væk, uden at blive fanget, og Gordon siger:
"We'll hunt him down, because he can take it, because he's not a hero, he's a silent guardian a watchful protector, a dark knight"
Dette er et klart tegn på en evt. ofterfølger.

- Jokeren ser man til sidst hænge foran bygningen, og der kommer 2 betjente der skal tage sig af ham, men sker dette?! Jeg tror bestemt Jokeren er sluppet løs, og dukker op i en ny batman film.
Dog bliver det lidt svært med Heath Ledger i hovedrollen 😛

Går i med samme tanke som mig? 🙂
xt0m

Elitebruger
Tilføjet:
26-07-2008 15:58:47
Svar/Indlæg:
2587/91
Må indrømme jeg faldt i søvn mens jeg så den.. 😳
(og missede lige en halv time midt i filmen)

Mit indtryk var nu at det alligevel var en okay film. Godt arbejde af skuespillerne, især afdøde Ledger. Men jeg er slet ikke med på hele det hype, der er opstået omkring filmen. Den kan godt nå i min top 10, men ikke i min top9 😉

TahmiaS

Elitebruger
Tilføjet:
26-07-2008 16:18:40
Svar/Indlæg:
990/50
Two Face er jo død.

Det eneste jeg umiddelbart kunne fange til en efterfølger er, at jokeren stadig lever, og Morgan Freeman, Lucius Fox, der designede og fremstillede den nye batsuit, sagde, at den beskyttede godt mod katte (; (hej catwoman).

Heath Ledger kan ingen skuespiller hamle op med, som han spillede jokeren.

Batman skal være mere ninja som i Batman Begins >_<

MaddPirate88

Elitebruger
Tilføjet:
26-07-2008 17:51:33
Svar/Indlæg:
2576/125
#2 "Batman skal være mere ninja som i Batman Begins" --> Jep, synes nemlig også det manglede.

Håber ikke de laver en film med Jokeren, da det vil totalt ødelægge det som Heath Ledger har gjordt. Two-Face er død, umildbart. De holder jo en mindes ceronomi for ham.

Håber hverken Robin eller Batwomen, kommer ind i hvad man skal kalde denne serie film. Det vil totalt ødelægge alt. Men tror vi før, hvis der kommer en tre'er, en film hvor Batman er jaget af alt og alle, eller hvor en af de gamle skurke kommer igen --> Riddler eller Penguin. 😀

lumske

Elitebruger
Tilføjet:
26-07-2008 19:17:56
Svar/Indlæg:
3485/76
🙂 eller Mister Freeze 😲 haha 😳 eller poisen ivy 😳 ❤ syntes ikke rigtig cat women kunne være fedt 😕

😎 Den ultimative action brave for den her trilogi ville være Bane sammen med en anden superskurk (der faktisk havde hjerne) 😀 det ville være fedt.
uhh ELLER Clayface 😀

ja altså, den var liiiidt for ikke ninja :'-( og Batmans ENORMT dybe stemme kan ejg slet ikke tage, syntes det er mega plat han skal overspille den så meget. manden ville jo ikke kunne tale særlig længe af gangen hvis det var virkeligheden 😐 og så lyder det bare dubt når han snakker, det lyder kun fedt når han råber af folk for at skræmme dem 😴

mp_3

Elitebruger
Tilføjet:
26-07-2008 19:45:58
Svar/Indlæg:
3588/418
Ja, umidelbart er Two-Face død, men man kan jo ikke være sikker!

De tjekker ikke om han er død eller levende...

Hitman1973

Elitebruger
Tilføjet:
26-07-2008 20:53:50
Svar/Indlæg:
1028/33
Helt Sikker på der kommer en 3'er ikke pga af handlingen men pga de summer af penge de ikke vil gå glip af i Hollywood :)

X-men 4 spider man 4 ... ja hvorfor så ik batman begins again 10 :)

MaddPirate88

Elitebruger
Tilføjet:
26-07-2008 22:06:08
Svar/Indlæg:
2576/125
#4 Jokeren er da ualmindelig genial. Han spiller sine kort 100%, og selvom han bliver fanget, så vinder han jo. Han ville jo ikke slå Batman ihjel, men bare skabe totalt kaos. Hvilket han jo opnår. Han snyder politiet, mafiaen og sidst men ikke mindst Batman, der hvor han springer Rachel i luften.

Men hans plan om at vise verden, at alle forlader skuden, hvis noget brænder på går i vasken.

Må faktisk sige jeg bedre kan lide Jokeren i den her film fremfor Batman. Synes Batman var bedst i et'eren. Men kan jo vende den lidt, og sige at filmen ikke handler om Batman men om Jokeren. 😀 😎 ❤

Synes ikke mister freeze passer ind i den måde historien bliver fortalt i de nye Batman film. Han er for fremtidsagtig, og filmene holde en nutids tidslinje. Selvom jeg synes han er cool.

Sønne

Elitebruger
Tilføjet:
27-07-2008 00:06:58
Svar/Indlæg:
2263/135
I følge cinemaxx
http://www.cinemaxx.dk/koebenh...

under kommende film som går frem til 19. dec 2011 står der ikke noget indtil videre ang hvornår der og hvis der kommer en ny film.

Men var også inde og se den igår og den var super god var den.

Jokeren spiller så godt i den.

KleitusIV

Redaktør
Tilføjet:
27-07-2008 03:41:39
Svar/Indlæg:
4295/306
Min første tanke efter filmen var at hold kæft hvor er det synd Heath Ledger er død - damn han spillede fantastisk i den film!!

Men synes som de andre også der var for lidt ninja over den - synes stadig Batman Begins var den bedste af de 2.

Og håber ikke de tager The Ridler op igen - Jim Carrey som Mr. Ridler er stadig en af mine yndlings i batman filmene.

Jeg synes dog helt klart at two-face var alt for lidt med i denne film og den karakter kan de sagtens dyrke noget mere i en efterfølger, men det lod desværre til han var ret død i modsætning til Jokeren...

Men igen hold kæft hvor var Heath Ledger god i rollen som jokeren - det var da helt ufatteligt. 😲

Sønne

Elitebruger
Tilføjet:
27-07-2008 09:33:36
Svar/Indlæg:
2263/135
Ja gad vide om han ikke også får en Oscar for den alligevel. Og ja han spillede super godt i den. Også godt sminket.. Det gjorde også meget..

Retro

Elitebruger
Tilføjet:
28-07-2008 02:37:50
Svar/Indlæg:
1643/172
Nu hvor Heath Ledger er død så er det ikke muligt at lave 3'eren som den oprindeligt var plangt. Altså en film der gik mere i dybden med jokeren osv. Så nu går der rygter om at 3'eren vil være bygget på tegneserien "Dark Victory" som handler om Two-Face og Dick Grayson (Robin).

Den rigtige Batman 3 med Heath Ledger skulle havde taget udgangspunt i at Jokeren er indspæret på Arkham Asylum hvor Jokeren ville havde mødt hans psykolog Harley Quinn, som så senner udvikler sig til at blive jokeren kæreste/makker. Hvordan de ville havde udviklede historien derfra er jo ikke til at sige, men det var sådan set målet vis ikke Heath Ledger var død. Men det skulle være noget med at Harley Quinn forelsker sig i den syge Joker og så udvikle plottet sig derfra. Sikkeret den måde han ville slippe ud af Arkham Asylum ved hjælp af hinde.

Men i kan læse mere om dette i denne artikel fra filmz.dk:
http://filmz.dk/forum/item/327...

Link til mere info om "Dark Victory":
http://en.wikipedia.org/wiki/B...

lumske

Elitebruger
Tilføjet:
28-07-2008 03:27:57
Svar/Indlæg:
3485/76
#7 hvorfor henvender du dig til mig med alt det første der? 😐 hvornår har jeg snakket om jokern? hvis det var til det med (som faktisk har en hjerne) så var den henvendt på Bane ;) og ikke jokern.
men ja du har ret, der er intet overtroisk i den nye batman stil, derved skære de også, freeze, bane, clayface og ivy ud, da de ikke kan eksistere. og så der bare ikke rigtig flere fede superskurke tilbage og trække på :/ hvilket efter min mening er synd, da batman altid har lagt sig op af magisk realisme:) så det den virkelig verden historien forgår i, men der er overnaturlige elementer:)
men dem om det.

MaddPirate88

Elitebruger
Tilføjet:
28-07-2008 06:33:08
Svar/Indlæg:
2576/125
#12 Argh, troede du mente Jokeren ikke havde nogen hjerne. 🙂

Fumlestar

Elitebruger
Tilføjet:
28-07-2008 09:05:52
Svar/Indlæg:
104/3

Ligesom så mange andre håber jeg ikke på at Robin vender tilbage, fordi han er da en fesen person

***Lad være med at læse hvis den ikke er set endnu***

Jeg er helt sikker på at Two-Face IKKE er død, fordi oprindeligt skulle 3'eren forstsætte med Jokeren og Two-Face og man ser jo rent faktisk ikke på noget tidspunkt at han er død, og den sidste gang "flips the coin" lander den på den gode side, men igen det er jo sønnens liv der bliver spillet om

Ellers skal den skurk da klart være "The Penguin"

Men Christian Bale, Michael Caine og Gary Oldman har jo kontrakt på en film mere, så vi må bare vente og se hvad der sker

mp_3

Elitebruger
Tilføjet:
28-07-2008 09:55:45
Svar/Indlæg:
3588/418
Ja, det ville være super hvis "The Penguin" kom med i en film sammen med Two-Face.... Eller måske enda "Den Gale Hattemager" og/eller "Ra's al Ghul"?

Der er et par stykker der måske kunne medvirke i den kommende film, og det bliver da helt sikkert en film der skal ses 😲

Robin er en fesen person, og skal holde sig langt væk. 😕

MaddPirate88

Elitebruger
Tilføjet:
28-07-2008 10:15:48
Svar/Indlæg:
2576/125
Det samme gælder Catwoman! Hun skal bare ikke med i en film.

Fumlestar

Elitebruger
Tilføjet:
28-07-2008 15:12:24
Svar/Indlæg:
104/3

Ra's al Ghul er jo død, men scarecow er ikke :)

Men hvis man går ud fra tegneserien er der jo et par skurke at vælge imellem