Har sådan en server stående der hjemme hvor jeg normalt bare connecter ind hved hjælp af remote desktop da jeg ikke har mus/keybaord eller skærm til den. Det har så virkede fint nok ind til jeg valgte at opdater den med nyt bunkort med et onboard Nvidia GFX kort.
Det den gør er at den loger på, men med det samme siger den at forbindelse er blevet afbrugt. Vis jeg kigger i serverens log står der skam også at min PC har prøvet at loge på, men at forbindelse er blevet lukket af 3 sec efter. Fair nok.
Søgte så på nettet og fant en masse problemer med sjovt nok de Nvidia driver jeg havde på min maskine. Har så prøvet at gøre alt hvad der bliver skrevet i linket forneden. Uden rigtigt at komme frem til mere end at nu holder connectionen i ca 4 sec. Frem for at det før var under 1 sec at den blev afbrugt ifølge logen.
Jeg ville instalere et lille program der hedder: TeamViewer 3 , det kan fåes på dansk og er gratis det fungere meget godt for mig og mine venner når de ikke kan finde ud af lortet :-p .
#7 har prøvet det. Det gav ikke rigtigt noget. Den laver stadig det samme. Så der må være et eller andet der ligger gemt stadig. Så tror jeg om installer serveren efter at havde backede alt up.