en ide kunne være at Sleeve (hedder det det?) kablerne med tredje sidste billede :) (det der er gjordt på de andre kabler), samt evt. organisere førnævnte kabler med nogle korte strips.
Jeg brugte lang tid på at overveje om jeg ville sleeve netop de kabler ( det er til katoderne ), men har det sådan at man ikke kan se dem helt deromme, så droppede det 😳
De bliver dog nok fixet lidt med nogle strips som du siger :yes:
Flot arbejde Tahiti, men damn et grimt kabinet du er startet med >.< Men jeg må dog sige, at det er genialt til vandkøling :yes: Kan du ikke gøre et eller andet ved fronten? Hvad som helst 😛
Synes ikke det er grimt 😛 Kan godt li den lidt butted front 😳 :yes:
Valgte det her, fordi jeg synes der er SÅ mange casemods derude af Lian Li og Coolermaster osv. osv. Men synes ikke rigtig jeg har kunne finde nogen af det her Asetek 🙂
Det er flot lavet. Og hvis du synes dét der er kabel rod. Så skulle du se mit.
Dog skal du øve dig i at tage billeder. De er lidt uldne nogen af dem. Blitz og/eller bedre belysning er også at foretrække. Men det kan selvfølgelig også være cam der ikke har nok pixels i sig
Rigtig godt arbejde. Synes bare den front er grim, og synes selv det ville have været federe med hvidt udenpå også, men det er selvfølgelig en smagssag! 😉
Det ser rigtig lækkert ud. Har du overvejet en radiator i fronten også? Det vil give et fedt look, når man ser det forfra. Det var jo også der, den oprindelige radiator var monteret, og det så IMO godt ud.
Som sædvanlig, så ligner det noget rigtigt lort...
Nej, virkelig godt gået Tahiti! Thumbs up. Kan godt lide, at det hele er malet hvidt. Det ser skide godt ud. Vi må lige have os en snak en dag. For har selv gang i noget Top hemmeligt 😎
Jeg har været igang siden april ca. det har været pga. det hvide maling inden i er powercoat, som svigerfar fik lavet på jobbet for en pilsner ❤ 😎
Jeg prøvede at ramme det sådan at det er hvidt/sort/hvidt/sort, sider/gitter/blæser/radiator oav. :)
Det var lidt mit Theme ^^
Nizzle ! 😛
Kan det røde 4850 ikke gøre det synes du? hehe
Der er desværre ikke så meget plads til en i fronten da der er slanger/res og kabler i vejen. Det er den eneste grund til der ik sidder en der os ! :yes:
Tak for det 😳
Du smider bare en pm med din MSN, så kigger vi da på det :yes:
Har du ikke lyst til at lege med mit antec 900? :b ... der kunne godt være plads til nogle forbedringer, og det ser ud til du har styr på vandkølingen ^_^ ..
Er lige igang med at flytte, igen :no: - Men du kan evt. smide mig en pm med MSN, så finder vi da bare en dag hvor du kigger forbi med den, så ser vi på den, og hvad du vil have lavet :yes:
Hehe der må jeg skuffe dig for har fået lavet det hos en pro med vandskæring 😛 Er gået igang med at male kabinettet sort inde i efter et par opfordringer 😀
Nu har jeg jo ikke taget mig sammen til at tage billeder af det med sider på, så det kommer du os til at se, samt der er sort vand i det nu, gør altså en del - åbenbart ^^
Det er da det vil skal - og den skal IKKE være indeni 🤡 😎 🤣