Hmm, hvis det absolut skal være en bærbar der kan det hele, ville jeg nok også nuppe en Dell. De har et godt ry, både mht support og kvalitet.
Men, jeg ville holde fast i to maskiner. En gamer bærbar er tung at slæbe rundt på, og holder som regel strøm i virkelig kort tid. Ydelsesmæssigt er en bærbar i det prisleje du søger, heller ikke noget at skrive hjem om. Ikke ift hvad du kan få, hvis du selv stykker en stationær sammen ihvertfald.
Furthermore, og det er måske bare mig der er en kælling, men jeg får fnidder af at bruge den bærbare. Lige pt er min stationære ikke pakket ud (er flyttet), og jeg skifter ml at være irriteret over alt for tit at skulle ha fat i ladersstikket, eller at få søvnløse nætter over at lade den stå med laderen på, selvom batteriet er fuldt opladet. De kloge hoveder siger jo at det er ret usundt for batteriet, og på sigt levetiden på skidtet. Jeg ved ikke om det er sandt, men det generer mig.
In short: En lille fiks bærbar (gerne med laaang batteritid) til studiet, og så en stationær til spillene derhjemme. Det er ihvertfald min foretrukne version 🙂