Jeg står og skal have mig den bedst mulige bærbar til ca. 11.000 kr. Nogen ideer? Hvad kan I anbefale? Bare kom med nogle bud på en god bærbar til 11k!
Skal den absolut være ny, hvis ikke så kig på DBA der har jeg set nogle lækre maskiner til rigtig fornuftige penge og hvis maskinen er velholdt og i god stand kan man ligeså godt købe en brugt og spare rigtig mange penge.
Men igen jeg forstår godt at man vil have en ny men det andet er som sagt en mulighed.
Hvad i himmelens navn er meningen med at putte turbo memory i 😛 ? Jeg mindes ikke nogensinde at have læse en test af Intels "turbo memory" addin, hvor modulet er blevet rost. Alle test viser at det giver langsommere opstarts tid og en minimal forbedring af batteri tider. 😕
"Overall their findings are that Turbo Memory isn't really worth the premium price. They say that in some cases it can improve battery life by up to 5-10% but overall it's probably better to wait for the second revision of this technology which will hopefully be a bit better."
zepto har lavet 3 nye bærebare, nox,nexus,mythos. er lidt skuffet over lyden med nexux. så jeg ville meget helere vælge nexux ellere mythox med dolby digital, thx osv. + den højere oplysning man kan tilvælge