Hej har tænkt på at købe en Samsung SyncMaster 2493HM, men ville lige høre om man kan køre opløsningen 1280x1024 når man spiller eller skal den køre 1900x1200.
Du kunne os overveje at smide et nyt gfx i nu du er igang med indkøb 😛 er selv lige kommet af med mit gts320, men desværre sidder jeg ved en 17" skærm med 8ms :'-( bah... det burde forbydes :no:
Og lige en lille demonstration, den laver bare sort i kanten og så ser det sådan her ud:
1280x1024 er bestemt en god opløsning! Alternativ er 1600x1200 - så er der 1:1 pixel i samme firkant, men kræver selvfølgelig også en del mere af gfx kortet..!
Men du skal lige sætte din skærm til at gøre det sådan her:
Gå ind i menu, ned under "Setup" og derinde finder du så "image Size" - som du sætter til auto 🙂
#18 hehe, har lige invisteret i gfx, ram og blæser. og den her skærm er kun et år gammel (ganske vidst er det noget lort) så jeg synes ikke lige en ny skærm er min første prioritet 🙂 😛
Hej igen nu har jeg fået min samsung 2493hm,kan bare sige at det er en super fed skærm det bedste køb jeg har gjort i år kan klart anbefales til dem der overvejer at skifte skærm :yes: .