Jeg sad igår aftes og spillede Crysis og opdagede pludselig at der var nogle små pixels der var gule det var selvfølgelig nemmest at se når man var inde i en bygning hvor vægen havde ens farve. Men istarten troede jeg det var mit OC på mit grafikkort og satte det derfor ned men det forsatte. Det skal lige siges at det ikke er pixel fejl da de er forskellige steder hele tiden.
Jeg kører nu med stock på mit grafikkort men de er der stadig væk. Så her er mit spørgsmål er der andre der har oplevet dette med deres HD4870 kort.
Jeg har haft det oppe på 800Mhz core max temp har aldrig været over 65 grader, jeg har så senere fundet ud af at det kun er i crysis det sker. Hverken i call of duty, AOC, GRID eller noget andet spil det kunne jo tyde at problemet er med crysis. Meget mystisk
Hvad med i 3dmark06, specielt i Firefly Forest, i træerne, her er der altid små prikker hvis jeg har clocket for højt, og i Canyon Flight kan der være nogle store farverige fejl.
Jeg prøver at hente 3dmark 06 og ser om den stadig gør det og samtidig prøver jeg at hente de sidste nye driver har lige opdaget at der er kommet en catalyst 8.7
12# og det byger du på..... vis det var død så virke det vil ikke og vis det var en fjal så ville fajlen vil også komme i alle spil eller kan grafikort selv vælge vilke spil dens defke er i udnskyld vis jeg spøre dumt 😐 edit er ikke ment ondt syns bare ikke det giver mening det du skriver 🙂
Jeg er desværre stadig på arbejde indtil kl 19. ca og kan derfor ikke teste videre lige nu. Jeg har max haft kortet oppe på 800 core og det har som sagt aldrig været over 65-70 grader når der er kørt OC. Jeg har desuden ikke kort med super OC i længere tid af gangen og det er som sagt kun i crysis ingen andre spil.
Jeg tror det er et driver spørgsmål da de drivere jeg bruger nu er hotfix driveren og den skulle efter sigende ikke være super.