Overclocker
Tilføjet:
29-07-2008 17:13:57
Svar/Indlæg:
0/1
Kære læsere på hardware test portalen
Først tak fordi at i giver jer tid til og at havde interessen i og læse min besked.
Jeg er en 23 årig fyr, som arbejder på en bog til Gyldendal og jeg får måske
et gennembrud som forfatter.
Ligemeget hvad, er min lidenskab altid at skrive om spil, som jeg gør for jydskevestkysten.
Da jeg ville ønske at jeg havde min egen spil side, vil jeg nu prøve det lidt umulige og spørge jer derude om i vil give mig en chance som redaktør for min egen spilside.
Jeg lyder som en præsident, fjollet som det lyder, men jeg lover at alle anmeldere vil få ønskede spil som de ønsker hvis de vil arbejde med mig, da jeg kender distributørene i forvejen.
Jeg mangler en adminstrator og en til at skrive nyheder, faktisk også en til at bygge siden.
Alt det kan vi tale om på messenger.
Som sagt, hvis i giver mig en chance, så sætter jeg jer 100% ind i branchen og lover at i får spil
og er der nogen med drømme som journalister, kan i også lave previews til messer for os.
Begyndelsen er hvis en vil bygge siden og så lægger vi så småt stof ind.
I dag er det den 25 Juli 2008 og jeg satser på at hvis i tror på det, kan dette ske , at udvikle en ny spil side på 10 dage.
Alt man skal er og tro på sig selv og dem der hjælper en.
Jeg tro på jer som vil dette.
Der lød jeg slemt som en præsident.
Hvad sidens principper ved jeg ikke med sikker skal være, udover og være ærlig uden at slikke distributørerne
bagi og vi skal tale gamer sprog og det er synd hvis man ikke forstår det.
Gamer sprog er når jeg siger at et FPS er ikke et RPG i stedet for at sige at en eventyr karl er ikke en Rambo på farten.
Jeg lover at svare på alle spørgsmål og en sidste ting.
Nogen tror at man ikke kan tjene penge på at være anmelder, men jeg vil lære jer og anmelde og man skal aldrig sige
aldrig.
vi behøver Virkelig en som er en god business man og betaler for omkostninger med den pr som vi omsætter for, da det er et tidskrævende område for sig selv, at finde gode sponsore.
Skulle nogen ville stille en side til rådighed er det særligt betydningsfuldt at få din hjælp.
Henvend jer alle først til min email Marcfoder@hotmail.com
Skriv ansøgning og præcist hvad jeres profession er.