Starter min egen spilside med jer

Diverse d.  29. juli. 2008, skrevet af Drabstone
Vist: 401 gange.

Drabstone

Overclocker
Tilføjet:
29-07-2008 17:13:57
Svar/Indlæg:
0/1
Kære læsere på hardware test portalen

Først tak fordi at i giver jer tid til og at havde interessen i og læse min besked.

Jeg er en 23 årig fyr, som arbejder på en bog til Gyldendal og jeg får måske
et gennembrud som forfatter.
Ligemeget hvad, er min lidenskab altid at skrive om spil, som jeg gør for jydskevestkysten.
Da jeg ville ønske at jeg havde min egen spil side, vil jeg nu prøve det lidt umulige og spørge jer derude om i vil give mig en chance som redaktør for min egen spilside.

Jeg lyder som en præsident, fjollet som det lyder, men jeg lover at alle anmeldere vil få ønskede spil som de ønsker hvis de vil arbejde med mig, da jeg kender distributørene i forvejen.
Jeg mangler en adminstrator og en til at skrive nyheder, faktisk også en til at bygge siden.
Alt det kan vi tale om på messenger.
Som sagt, hvis i giver mig en chance, så sætter jeg jer 100% ind i branchen og lover at i får spil
og er der nogen med drømme som journalister, kan i også lave previews til messer for os.
Begyndelsen er hvis en vil bygge siden og så lægger vi så småt stof ind.
I dag er det den 25 Juli 2008 og jeg satser på at hvis i tror på det, kan dette ske , at udvikle en ny spil side på 10 dage.
Alt man skal er og tro på sig selv og dem der hjælper en.
Jeg tro på jer som vil dette.
Der lød jeg slemt som en præsident.
Hvad sidens principper ved jeg ikke med sikker skal være, udover og være ærlig uden at slikke distributørerne
bagi og vi skal tale gamer sprog og det er synd hvis man ikke forstår det.
Gamer sprog er når jeg siger at et FPS er ikke et RPG i stedet for at sige at en eventyr karl er ikke en Rambo på farten.

Jeg lover at svare på alle spørgsmål og en sidste ting.
Nogen tror at man ikke kan tjene penge på at være anmelder, men jeg vil lære jer og anmelde og man skal aldrig sige
aldrig.

vi behøver Virkelig en som er en god business man og betaler for omkostninger med den pr som vi omsætter for, da det er et tidskrævende område for sig selv, at finde gode sponsore.

Skulle nogen ville stille en side til rådighed er det særligt betydningsfuldt at få din hjælp.

Henvend jer alle først til min email Marcfoder@hotmail.com
Skriv ansøgning og præcist hvad jeres profession er.
anru2007

Elitebruger
Tilføjet:
29-07-2008 17:38:27
Svar/Indlæg:
5891/423
lyder spænende... 🙂 men er kun 16 år... og har heller ikke så meget tid igen. 😕
dog er det den 29 juli... skal du nok rette

Miccim

Elitebruger
Tilføjet:
29-07-2008 17:47:20
Svar/Indlæg:
3233/128
Tror du skal lære at formulere/stave dig ordentligt før du "måske får
et gennembrud som forfatter" 😉

Også sådan et sted som her, det er jo ikke seriøst den måde du præsentere dig og projektet på, omend det lyder ambitiøst.

Tenkin

Elitebruger
Tilføjet:
29-07-2008 17:55:31
Svar/Indlæg:
3332/33
#2 agreed.

Blach

Overclocker
Tilføjet:
29-07-2008 18:53:00
Svar/Indlæg:
39/1
Ja, du burde nok lige have læst din post igennem en ekstra gang :( Men held og lykke med projektet.

hamderD

Elitebruger
Tilføjet:
29-07-2008 18:54:03
Svar/Indlæg:
7263/260

Tror du skal starte med at læse forumreglerne

5. Ingen reklamer i forummet, tak.

http://hwt.dk/forumregler.aspx

Enig.

Pvt.P.Nutz

Elitebruger
Tilføjet:
29-07-2008 18:58:06
Svar/Indlæg:
5224/222
"I dag er det den 25 Juli 2008"... wtf?

anru2007

Elitebruger
Tilføjet:
29-07-2008 19:16:32
Svar/Indlæg:
5891/423
#2-6.... Man skal sku ikke være prof til at stave hvis man skal være forfatter.... der er noget i har misforstoddet. min klasse har haft adskillige forfattere på besøg, og de siger alle sammen, at det er udgiver "firmaet" der retter ens Bog....

#0 Men er en smule enig med de andre ang. at du skal rette lidt kerrektur.

hamderD

Elitebruger
Tilføjet:
29-07-2008 19:21:54
Svar/Indlæg:
7263/260

Ahh, et par dage fra eller til? 😉

cineman

Superbruger
Tilføjet:
29-07-2008 19:26:22
Svar/Indlæg:
1297/50
Ingen tvivl om der mangler en side med spil anmeldelser der rykker max, tror næppe det kommer, bare se boomshit siden, de anmelder næsten ikke pc spil mere, der er flere klejner i konsol shit, desværre.
Men selvfølgelig hvis siden bliver god og der er masser af anmeldelser o.s.v så vil det nok kunne køre. Kræver at man kan diske op med noget hele tiden og være på forkant med spil udviklingen

Morten-[TB]-

Elitebruger
Tilføjet:
29-07-2008 19:26:28
Svar/Indlæg:
4310/364
Det er jo tydeligt noget copy paste der er smidt ind 5 forskellige steder..

E2X

Elitebruger
Tilføjet:
29-07-2008 19:31:21
Svar/Indlæg:
4018/217
Seriøst det lyder nice det projekt du har gang i. Jeg syntes klart at vi mangler en spilside der kan lave seriøse anmeldelser af spil.

Ps HamderD Tror ikke at denne her tråd går imod reglerne da denne ikke reklamere for et anden produkt eller side da der ikke er noget andet produkt eller en anden side i nu.

Tenkin

Elitebruger
Tilføjet:
29-07-2008 19:35:00
Svar/Indlæg:
3332/33
hmm.. jeg vil mene der ligger et andet problem i at oprette en side der anmelder spil som skal blive til noget. og det er youtube. folk går jo bare ind og ser bruger reviews der anyways. der er mere eller mindre altid nogen der ligger noget op.
og folk har det jo godt med bare lige og gå ind hurtigt og kigge og få et par kommentarer.

derfor bliver det nok svært at lave en side om emnet. hvert fald svært at få den til at blive stor imo.