Jeg ville vælge en Corsail HX650W PSU, specielt hvis den der antec ikke har modulær kabler, men det muligvis bare fordi jeg synes det er en fed detajle.
Kabinet er en smagssag, og går ud fra du beholder din gamle HDD?
#0: 1) Antec PSU'en er fin nok, men tag hellere en Corsair TX650 den har 2x PCI-E ´6/8pin kabler. Evt en Corsair VX550.
2) Drop det GeForce 9800GTX til den vanvittige pris. Tag istedet for sådan et her http://edbpriser.dk/Products/L... det er noget hurtigere og bedre.
#2: Modulære kabler dvs du kan tage dem af og på PSU'en som du har brug for. Primært en rar ting i små kabinetter hvor pladsen er trag. Til almindelig kabinetter er det mere for syns skyld end meget andet. Det er ikke en nødvendighed.
#4: jeps den Corsair VX550 er lidt bedre end gennemsnittet af 550watt PSU'er. Dog er storebroderen TX650 ikke meget dyrer. men altså begge er store nok til systemet.
Men ellers ser det fint ud. Det system kan godt sparke fra sig 🙂
#6: Nej, men der er nu ikke sådan at 650watt modellen bruger mere strøm end 550w modellen, det kan bare give et højere watt output hvis der er krævende hardware i PC'en altså jo mere watt PSU skal afgive des højere elforbrug. Begge PSU er 80% efficiency certificerede.
#8: Altså nu mener jeg at der under en 100kr der skiller VX550 og TX650, så jeg ville bruge de sidste 100kr på lidt ekstra reserver - så er der jo også lidt mere "juice" til opgraderinger senere mv.