Så er min Cooler Master V8 landet på matriklen. Detsværre har jeg ikke haft tid til, at montere den endnu (Brænd i helvede, underbetalte usle tids-sluger-job). Jeg surfede lige lidt rundt, for at se om der skulle være dukket en review op, men nej. Undervejs kom jeg forbi Cooler Master forummet. Og blev meget overrasket! 😲 De påbegynder beta-test af V8´eren i Nordamerika, i løbet af de næste par dage. Idag og imorgen sender de test-eksemplarer ud, til de udtrukne beta-testere. Beta-testen forløber så til den 11 august (så hut jeg hvisker). Men... hvordan hunde, kan køleren være til salg i retail, i Tyskland, hvis den skal beta-testes i kamerika, før den kommer til salg der ?! 😲 Er det pga de vanvittige muligheder for rets-forfølgelse de har derovre, at de er nødt til at beta-teste køleren, for at sikre sig at den ikke kan riste hunde/katte, give brugeren forbrændinger på lårene og lignende ? Og at de så formoder at i Europa, der er folk så kloge, at de godt kan montere, og bruge, en CPU-køler, uden at gøre skade på sig selv eller andre ? 🤣
Jeg har naturligvis spurgt på forummet, men ikke fået et fornuftigt svar endnu. Har fået svar, men ikke fornuftigt.