Windows problemer

Software d.  02. august. 2008, skrevet af gmtgmt
Vist: 311 gange.

gmtgmt

Overclocker
Tilføjet:
02-08-2008 14:07:55
Svar/Indlæg:
6/2
davs

dette er gået over mine computer evner så må høre experterne om hjælp

jeg har nu de sidste 3 dage slåset med min computer og det går mig virkelig på nerverne
der er hele tiden noget der ikke virker korrect
så igår aftes lukkede jeg den ned da jeg var ved at gå til køjs men så her i morges da jeg skulle bruge den fik jeg "the blue screen of death" så installered jeg windows på ny men nu har jeg et nyt problem som virkelig irretere mig når den har stået et stykke tid måske 30min så kommer dette

efter det går windows tilbage til det gamle look grå start menu og så slår den mine lydriver fra og når det er noget jeg SKAL bruge så er noget lort
har prøvet det med at tage det ene ram ud og se om det kan være defekt nej nada
har skiftet mit bundkort og CPU for om det virked men stadig ikke

HJÆLP en eller anden 😩 man er helt grade færdig når man har brugt langtid på at genistallere windows og så finde ud af der er fejl så er ens arbejde spilt :'-(
Pizzadude

Redaktør
Tilføjet:
02-08-2008 14:15:00
Svar/Indlæg:
5363/442
Har du husket alle de korrekte drivere?

bundkort, grafik, lyd osv.

gmtgmt

Overclocker
Tilføjet:
02-08-2008 14:23:18
Svar/Indlæg:
6/2
yep det er installeret også korrekt

Burgurne

Elitebruger
Tilføjet:
02-08-2008 16:31:08
Svar/Indlæg:
5874/1287
Prøv at køre en mem86 test. Det lyder meget som en ramfejl.
Ellers alternativt, prøv at pille lydkortet ud, og se, om den så opfører sig normalt (uden lyd selvf. 😛 )

gmtgmt

Overclocker
Tilføjet:
03-08-2008 19:41:09
Svar/Indlæg:
6/2
har prøvet den mem86 test og har prøvet andre ram også men stadig den samme fejl

please hjælp

jeg kan dårligt nok bruge min computer da den skal genstartes hele tiden fordi jeg skal bruge lyd til det jeg laver

Burgurne

Elitebruger
Tilføjet:
03-08-2008 23:49:42
Svar/Indlæg:
5874/1287
Har du prøvet at benytte den uden lydkort? Er det onboard lyd, eller et PCI-lydkort du bruger? Hvis det er det sidste der er tilfældet, så prøv at flytte lydkortet over i et andet PCI-slot, så det får en anden IRQ. Selv i vore dage kan det af og til hjælpe, selvom IRQ-problemer ellers mest hører fortiden tid.

gmtgmt

Overclocker
Tilføjet:
04-08-2008 01:39:04
Svar/Indlæg:
6/2
det er onboard desvære har ikke right not pci ligende lige nu men det kan da forhelved ikke være defekt på 2 forskellige bundkort 😩