Jeg kan bare ikke få lyd ud gennem den DVI > HDMI adaptor der fulgte med. Har installret Cat 8.7 + VIVO pakken osv osv, den kommer også rigtigt nok op under "lyd" som "Digital outputlydenhed (HDMI)" men der kommer stadig bare ingen lyd?!
Har skruget op på TV'et 🤡 og der skulle ellers ikke være nogen problemer efter sigende, nogen der har det til at virke? 🙂
#3og #4 ,tror godt det kan ,da jeg fik min 2900xt var der en driver til lyd iggennem gfx .ellers vil den ikke være der ,right? har aldrig selv rødet med det ,men det skulle kun .
Det der var det første jeg prøvede. Har søgt SÅ meget på nettet omkring det og har set mange med problemer. Har installeret en Realtek HDMI Audio driver og nu kommer den op som "Realtek ATi HDMI Audiooutput" og den står som "Not plugged in"
Er der overhoved nogen der har DVI > HDMI incl lyd fungerende på et HD4800 kort?! 😕
Ja jeg har, det fungere bare perfekt 😛 Ej men for mit vedkommende var det bare plug & play, så jeg kan ikke forklare hvad jeg har gjordt eller noget...
Er du sikker på driveren til HDMI lyd er installeret?
Tjek evt. i "Enhedshåndtering" under "enheder til lyd,video og spil" om der er installeret en enhed som hedder "ATI Function Driver for High Definition Audio"
Eller måske der er kommet en ny "ukendt enhed" du ikke har set før..? , så burde driveren dertil (ATI Function Driver for High Definition Audio) kunne findes på driver-cd til grafikkortet.
Nej, det er ikke det ene som det andet, efter hvad jeg har læst skulle der nemlig være stor forskel på den lydchip der sidder på HD3xxx og HD4xxx. Ved nemlig at på HD3xxx er det bare plug and play!
Stadig ikke nogle der har nogle ideer?
Hvilken en er det? For synes ellers jeg har prøvet begge!