hey er der nogle her inde der har et godt bud på hvor meget en computer bruger i strøm i penge pungen hvis den står tændt hele tiden : ) jeg har det der står i min profil af hardware : ) hvis det kan hjælpe : ) ville nemlig gerne vide hvad det ca er i kvartalet : ) eller hvis i kan sige hav den bruger om mdr : )
3# jep ingen bruger det samme men til oplysning bruger min 270watt i load med skrm og rutter og 230 i ild 4# du kan ikke bruge ca. til noget det er jo vidt forskeligt man siger jo hiller ikke hvad en bil ca. køre per km. det er jo også forskeligt det kommer and på om du har 1 2 eller 3 gfx og hvike gfx hvike cpu hvor mange hdd har du OC din cpu
15# din kwh pris har du ikke taget højte for afgifter der hvor jeg får fra liger den på 2.50 kr per kwh og det skule være i den bilige ene edit ikke ment det koster 10kr per kwh men mener bare at have fåget at vide det koster 3k på djeleøren nolge steder ret mig vis jeg tager fjal 🙂
18# lage du mræke til ordret Plus faste afgifter min el rpis liger på 0.6 men efter som du ikke kan slippe for forsyning afgifter eller hvad det heder og co2 afgift og alle de andre teleg kommer den op i 2.50ca. ved mig 😉 eidt du skruver årlige afgifter der er afgifter per kwt men du må gerne linke til den el pris har bare under søgt det selv og fant ud af det ikke kune betale sig af skifte elselv skbt for mig da forsyning afgifterne eller hvad det heder som du skal betale til det el selskab der der har kablerne var det den var men ren el rpis var det 0.6 edit har lige dobelt tjekete det vis man bare tager de afgifter der er til staten er de på 103øre har runet ned uden moms så har vær elselskab trnasport betalign og ofenlig forpeltelser vilket er ca. 22øre der til skal igen liges moms til og kwt prisen kommer så oven i og moms
Jeg har selv sådan en måler til at måle strømforbrug den kan også omregne til kw pris men ved ikke hvor god den er til det 😕 Kan sige at min lille lan gamer bruger 245 watt i full load bare pc'en og min store pc bruger lidt lidt over 500 watt i load
22# nej er det nemlig ikke men du skal tænkte på du ikke har 520 watt de gode størmforsyninger har kun 80-85% ag de watt det er angivet alser vis man har 1kwatt = 800 watt ca. groft sagt og meget højt sat
24# måske din psu ser ikke så god ud så ved det ikke men 520 watt 80% af det er 116 watt så 400 watt vis man har en god en vil men er din ikke en bilig en ikke ont ment 🙂 hvad siger i andre ... ?