Elitebruger
Tilføjet:
04-08-2008 22:24:36
Svar/Indlæg:
1915/57
Ja som overskriften siger,hvordan gør jeg. Jeg har siddet og rodet med Acronis og læst på nettet,og kan det virkelig passe at jeg ikke kan gøre C: større hvis jeg ikke har tom plads liggende lige umiddelbart efter c:??
Lige nu har jeg en disc delt i 2 partitioner. Part 1 er mit C. drev på 75GB og part 2 er D: på 300GB. Så formindsker jeg D: til 260 GB for at ville smide de 40 GB jeg får fri på mit C: så C: så er 115GB stor, men det nægter Acronis,og jeg har læst mig til at det er fordi at de 40 GB jeg frigiver ikke kommer til at ligge lige efter C: men ligger efter D:. For jeg kan godt tilføje dem til D: igen?? 😩
Kan det passe at jeg evt skal halverer mit D: kopierer AL data over på den nye partition(anden halvdel af D: som jeg frigiver)Så mit halve D: drev så er tomt. Tlføje 40GB til C: fra det nu tomme "halve D: drev og bagefter samle hvad der er tilbage af D: med den halvdel som jeg kopierede al mine data over på??
DAAAMN en smørre og damn en process hvis det er eneste mulighed. Håber på at en eller anden ekspert kan svare på det for jeg er ikke helt grøn i det her,men den her kan jeg sgu ikke knække. 🙂