Du kan ikke sælge den, men bare giv den til mig, så skal jeg nok få noget fornuftigt ud af den. 🤡
Okay - du kan godt sælge den.
Jeg har selv en IBM server (godt nok tower model) - Hvor jeg har en Linux server til at køre på.
Jeg bruger den primært til fil storage, da jeg har et par 73,4gb scsi diske i den, de er mirrored, så jeg kan ligge kritisk data på den, med minimal chance for jeg mister det.
Ellers har jeg VPN, FTP, Torrent (på vej når jeg finder en fornuftig klient, så jeg kan hjælpe med udbredelsen af linux)
Har overvejet at smide webhosting på den, men det giver ikke meget mening da jeg i forvejen betaler et firma for det, og de laver ikke andet, så mine hjemmesider og min mail konto virker bare.
Det lyder som om det er en rack model, og de larmer, for de lavet til at stå i server rum.
På forsiden af den står der noget hen af "xseries 253" det er model nummeret, og det kan fortælle os en del mere om serveren, endnu bedre hvis du også kan få det fire-cifrede nummer som står et andet sted, noget hen af "8659" så kan jeg fortælle dig med hvilket hardware den er født.