Jeg ville lige høre hvad i gør hvad vand angård. Blander i selv? Køber i færdig blandet? Eller...
Jeg regner med jeg snart får gang i noget vandkøling på min spand. Og så var det jeg tængte... 1/4 kølervæske (Det til bilen) 3/4 Destileretvand + lidt afspændingsmidl (Det til opvaskemaskinen).
Vil det kunde virke, eller er der andre forslag???
Køb noget demineraliseret vand. Det kan du få i stort set alle supermarkeder for omkring en 10-15 kr. literen. Dertil tilsætter du bare et par skvat antikorrosions- og algevæske, der kan købes for 40 kr hos coolerkit.dk
Alt det andet der er noget opreklameret bavl, med mindre man absolut vil ha' vandet farvet i en eller anden smart selvlysende farve, men da kan man jo så bare nøjes med at købe uv-reaktive slanger i den farve man ønsker.
Som #3 siger: demiraliseret vand og kølervæske, så behøver du ikke alle de andre "fine" ting da kølervæsken gerne skulle kunne klare det hele (antikorrosions, algevæske.......osv.) 🤡
#6 jo han gør da..... man kan aldrig vide hvad der sidder af snisk snask i radiator osv. osv. så smid heller noget i for at være på den sikre side, os selvom man smider kogende vand i radiatoren før brug.