CoH Opposing Fronts...

Spil d.  05. august. 2008, skrevet af allanium
Vist: 288 gange.

allanium

Overclocker
Tilføjet:
05-08-2008 22:33:46
Svar/Indlæg:
83/44
Hej
Jeg købte i går udvidelse til Company of Heroes - Opposing Fronts. Den var på tilbud hos bilka til 59,- så det var et godt tilbud i mine øjne.
Men så startede problemerne også. 1. Langggggg tid om at installere. 2. tvunget til at patch efter installation. Det er da også ok, men det er en stor patch fra en slowwww server. Der efter frøs min computer til trods for at selv THQ testprogram siger at alt min hardware/software var "great" og oversteg selv anbefalede krav. Jeg har siden prøvet at installere spillet 2 gange uden held. Det fylder også af h...... til. Jeg havde 11.4 GB ledig og det var ikke nok, så jeg måtte slette et par andre spil.
Efter en udmideligtbart succesfuld installation og patching så vil spillet patch den samme patch igen ???

Men hvorfor vil spillet bare ikke ???

Jeg har skrevet til THQ og håber på lidt hjælp derfra

Nogen der har prøvet ligende ?

mvh
allanium
sko

Elitebruger
Tilføjet:
05-08-2008 23:05:21
Svar/Indlæg:
1954/464
hmm...

coh er blevet opdateret en del..

jeg har det gennem steam..og så opdaterer den løbende..

det er nu ikke så langsomt..

men hold ud...

når du først kommer igang er det et super spil

HCJ

Elitebruger
Tilføjet:
06-08-2008 09:39:50
Svar/Indlæg:
140/17
Hej

Hold ud 🙂 , når det først er patched og installeret er det det fedeste strategi spil der findes efter min mening.

Og så er det rigtigt sjovt online

Først skal du installere spillet , derefter er det en god ide at hente opdateringerne som filer og så køre opdateringerne på din pc og ikke igennem spillets online forbindelse.

God fornøjelse

http://cohpatch.relic.com/

der henter du patches så skal du ikke hente dem online hver gang du installerer 😀

Tenkin

Elitebruger
Tilføjet:
06-08-2008 11:06:55
Svar/Indlæg:
3332/33
Jeg gjorde også som HCJ skriver, hent patches manuelt og installer dem bagefter.
Det med at installationen tager lang tid og det fylder meget er skam normalt. det er et stort spil, med masser af ting i.
som de andre os siger, så er det det hele værd når man er klar til at komme igang. bedste strategi spil imo.

allanium

Overclocker
Tilføjet:
06-08-2008 17:17:40
Svar/Indlæg:
83/44
Hej igen...
Tak til jer 🙂
Efter en fin support mail fra THQ og jer 😉 er spillet kommet på plads...

Jeg glæder mig meget

mvh
allanium

Tenkin

Elitebruger
Tilføjet:
07-08-2008 12:54:06
Svar/Indlæg:
3332/33
#4 du er da velkommen til at poste din mening om spillet. coh er rigtig sjovt at diskutere 😉