Elitebruger
Tilføjet:
06-08-2008 09:15:57
Svar/Indlæg:
6293/359
hej guys
jeg tænkte på om der var kommet noget nyt inden for pasta-verdenen?
jeg bruger pt. Akasa 5022 - og har påført det i en tynd linje på tværs af cpuen - det læste jeg lige om var godt - kaldes "line trick" - men om det har givet noget har været svært at sige, da det har været mega varmt her på det sidste og nu er blevet noget koldere
Jeg har før kørt med MX-2 fra Arctic Cooling -fremragende pasta også - er bare lige løbet tør for den og stod og manglede noget i en fart forleden, så det blev Akasa
Akasa 5022 læste jeg om sidste år, at den skulle være 8 grader bedre end Arctic Silver 5, som jo efterhånden er blevet en legendarisk pasta - mainstream eller ej - man må sige at det bare virker, men hører ikke til det bedste pasta længere
Så alle er velkomne med deres bud på en god pasta, påførelse, erfaringer, eller bare links med tests, tweaks og andres (testere) erfaringer 🙂 Post af temps er også fint, så vi kan sammenligne lidt
Ps. lige nu har jeg 23 i stuen, 32-36 på cores idle og 45-52 load, målt med realtemp og OCCT stress-test. Kører med Ultra120X, akasa5022 (line trick) og med en Q9450 på 3.7ghz
/hygge
Mathis