Elitebruger
Tilføjet:
06-08-2008 12:49:55
Svar/Indlæg:
23132/740
- Eller, det samme, og så bare med "Allan/NoNig" i stedet for, eller...?! Nevermind.
Anywho.
Tom81 (og et par andre) har med stor iver, forsøgt at tale mig ned fra at købe en Mac Mini (eller "the soon to come" opgraderede udgave). Tom81 er meget hooked på en Phenom og jeg må indrømme, at sådan et Gigabyte mATX med en 9550'er virker særdeles tillokkende.
Især fordi jeg ikke skal bruge computeren til at spille på, men omvendt. Så kan sådan et HD3200 fint køre "Supreme Commander" og 9550'eren trækker fint Photoshop. Hvilket bringer mig til humlen af det hele.
Jeg har ventet lidt med at købe en Mac Mini, mestendels pga. den indbyggede grafik (GMA950, som maks. kan adressere 64 MB), men derudover også forventningen om, at den maks. kan køre med 3 GB (officielt 2 GB jf. Apple).
Computeren skal bruges primært til foto, artikler (wee!), surf "og den slags". Om, eller at, den kan køre "Supreme Commander" er meget sekundært. Men! Hvis nu Apple får nosset sig sammen, og anvender Montivia... monto... Centrino 2 platformen, og sparker den ud inden for nærmere fremtid, så vil det være mit valg (alt efter grafikløsning).
Hvis vi lige kan se ud over det der med "Mac vs. PC", hvad ville I så vælge (alternativer)?
Jeg har flg. krav:
Støjsvagt
Strømbesparende
Kompakt
God ydelse (i forhold til den fysiske størrelse), tænker her på Ps.
Lad mig høre hvad I siger... 🙂