har fåget af vide SHG har end er giver give sin mening om hvilken en af de luft CPU køler SHG har på lager jeg skal vælge som yder best 🙂 kan desvære ikke linke derakte
5# tak er også blivet anbefalet en Zalman - CNPS 9700NT men tro jeg snåper den du linker til og sæter 2 blæser på følger der en blæser med eller kan ikke lige se det 😐
har lige købt en Thermaltake Ruby Orb Den er fed men larmer en smule... men har været oppe på 3600 mhz i dag der er næsten 100% oc på min 6320 🙂 og den blev kun 60 grader ca
11# tro jeg snåper riska så lige en test http://www.xtremesystems.org/F... og den kalre sig meget godt og så køler den chipsete godt samtide i er læker vis man vil lidt op i FSB :yes:
14# den have jeg købt vis den var på lare er den ikke så det må blive den riska linker til den ser jo ud til at gøre det lige så godt iverfal i den test og køler chipset også 😛 🙂
så er det bestilt det bliv riska køler forlsag syns det er lidt fedt den køler chipsetet da jeg ved hvor varmt det kan blive i mit kabinet så er der ikke andet for en af vente på den kommer tak for hjælpen gutter som tak skal jeg nok smide ldit rasultat af hvad den kan med min QX9650 😀