Overclocker
Tilføjet:
07-08-2008 22:35:59
Svar/Indlæg:
141/28
hej.
jeg fik min nye computer få ca en uge side. yes det var jo dejligt.
men det er bare sådan. at den opføre sig mega mærkeligt.
dag 1. installere xp pro x64bit uden problemer, starter med at installere driver og sådan, da jeg var færdig med alle sammen. ville jeg lige prøve skidet!
på med steam, og installere css, det er jo meget godt. jeg kommer så ind i en bane. (online) og kan se min ping er helt hen i vejret. hmm, køre på kabel, så det er ikke det. har 2mbit, ik meget, men det burde være nok! vi snakker om 150+- ping. på en dansk server. min gamle havde de 20-25ping på den :S uden jeg havde stillet på noget. men jeg sætter alle tingene i console. så den kommer ned på 30~ ping, det er O.K men den har nogle store udsving (gæller også i andre spil) så lige pludseligt går den op på 1000ping eller der omkring, den køre den med 1 min og der efter går den ned i normal. i dettet minut lagger jeg mega meget. og kan stort set ikke noget.
det var fejl 1.
2
når jeg så har spillet lidt, bliver det lige pludselig fucket op i farverne :S som om man spiller på svampe! blå og gul sort lilla, osv. I DE_ DUST! ! !!!
wtf!
3. der kommer nogle errors op, = ati vpu recover
VPU Recover has reset your grapihics accelertor as it was no longer responding to grapihics driver commands :S hva er det?
det var så det i spil, eller nej den lukker også nogle gange skærmen ned og siger intet signal, men spillet køre stadigt (lyd) og computeren køre, men bliver nød til at genstarte.
den har også problemer på nettet kommer og går : / med den ikke vil loade sider.
jeg har så tænkt FUCK! jeg formatere lortet og starter forfra. men næ nej.
jeg kan ikke formatere :( ved godt hvordan man gør -.- men det kommer slet ikke frem i windous installationen. men hvis jeg har mion ipod i kan den formatere den.
kan heller ikke formatere den fra cmd. eller højre click på harddisken. :S
syntes det er noget fuck. har prøvet med kun en ram klods i, men ikke nogle ændringer.
håber i kan svare mig, bare på noget af det :"(
bare typisk, så ville jeg lave mit inlæg( trykke lav inlæg. så gider den ikke en skid xD menN! jeg havde kopiet det til et wordpad :)
space
hd 4870 8.7 ccc
maximus formula flashet til nyeste og har alle driverne nyeste.
e8400
corsia tx750
samsung f1 500gb.