Hør nu her.. jeg har haft vandkøling herhjemme for over 5000,- Det hang sammen med at jeg var igang med at bestille en ny computer igennem en ven med eget firma .. Det løb desværre i vasken og jeg stod tilbage kun med vandkølingen .. Den har jeg så fået solgt igen ..
Thermalright med blæsere er udemærket til både CPU, Mosfet, NB & SB .. Jeg har det hele .. Og som sagt passer chipset kølingen vidst kun til rampage bundkortet .. Og den er ikke ligefrem helt billigt .. Så ville egentlig bare vide om det kunne betale sig at købe et andet bundkort idet jeg så også skulle invistere i bedre køling dertil ..
Lidt ærgeligt med mit vandkølingsprojekt .. men det kommer igen en anden dag ..
mht til Antec twelfe hundred så er det sku det absolut bedste airflow kabinet .. samtidig er det monster fedt .. smag og behag .. Også Antec PSU'en ville jeg da klart foretrække .. også over seasonic og corsair som nogen af jer måske vil foreslå .. Igen en smagssag .. Antec er gode kvalitets PSU'er punktum ..
Men står og har over 10 dages leveringstid så tænkte om man måske skulle skifte e8500 til en e8600??
Kunne godt se ud til jeg beholder Rampage formula bundkortet .. Det rammer også fint 575 fsb .. Så det er vel godt nok ..
-
Jeg har godt læst at der skulle være problemer med ram på rampage bundkortet .. Men har nu også læst mange test hvor der ikke er .. bla læste jeg mig frem til nogen der brugte det nye OCZ kit .. Som jeg har liggende herhjemme ..
" 2x2gb OCZ DDR2 Flex II XLC 1150MHz CL5, PC2-9200 " Så der skulle jeg ikke få de store problemer .. Men må nu indrømme jeg hellere vil have biostar bundkortet og en e8600 .. hmmm men hvad så med den chipset køling .. dammit ..