Kan der sgu da være noget om, ikk' lige tænkt over, men nok smartest at købe ad én gang, så tror jeg skraber nogen penge sammen, venter og ser bl.a. hvad det nye fra Intel bliver for noget. Vil i mellemtiden få liv i min nuværende spand istedet. (anden tråd)
Lyder underligt hvis P190 ikke levere strøm nok (hvad du vel mener) til SLI med whatever af de 2 GPU'er, men okay, er efterhånden ikke nyt mere, tog det bare som en selvfølge.
Yup, muligt det er overkill, men med tanke på at OC (hvis og såfremt), men er også træt af at smide penge ud nyt, som ikke er overkill, og så efter 3 mdr. udkommer et nyt spil, der køre af røven til, med det man har... lol... lidt groft sagt, men alligevel. Regner med en noget længere "leve" tid hvis overkill... hmm, muligt det bare er mig. 🙂
Er da muligt man kan nøjes med et enkelt GPU, køre jo heller ikke mere end 1680x1050, men er egentlig også bare for at prøve (stadig den oplevelse til gode) og samtidig være sikker på at det ikke er GPU der kommer short.
Dog ingen planer om at sku' køre Quad SLI... lol...
Mht. lydkort på MB, er vel også hvad man kan forvente, men ved det som sagt ikke, aldrig kørt med onboad lyd før, så...
"vista 32 og 64 bit, er under 4 gb ram eller over 4 gb ram.
Kører selv xp home med 4sticks ram a 1gb windows finder dog kun de 3gb"
Øhh... ikke lige med, udover at det er 32 og 64 bit der afgøre hvor mange RAM der understøttes, hvad jeg så godt vidste, ej heller hvad jeg spurgte om.
#3 #4
Nope - af 2 årsager; ingen penge lige pt. og køber aldrig XFX igen, så...