Elitebruger
Tilføjet:
11-08-2008 14:57:58
Svar/Indlæg:
639/66
Slap da af hvor er jeg ved at køre træt af steam... Magen til lort skal man sku bruge lang tid på at finde...
Så siger den at den ikke kan forbinde til steam netværket og jeg intet net har, hvilket jeg jo tydeligvis har.
Og det har ikke noget med om mine porte er åbne osv det er de!
Det der nok er mest mystisk er at det ikke er første gang den skaber sig sådan og det begyndte at virke af sig selv igen sidste gang der var noget med det, dengang åbnede jeg en masse porte osv i min router og det virkede stadigvæk ikke, så gik der et par dage og vupti så funkede det igen...
Nu er den så gået igang med det lort igen og det er da herre træls.. der er ikke meget hjælp at finde under troubleshooting så nu håber jeg der er nogle der har prøvet det samme der lige læser det her som måske ved hvorfor den gør det?
Død over steam, det skide møgsoftware og de klamme reklamer der følger med som man ikke kan slå fra... Jeg har sku ikke spenderet en mindre formue på spil jeg ikke kan spille mere eller for at blive tvunget til at se deres fuckin reklamer hver gang jeg trænger til at afreagere lidt...
(Undskyld sproget, men man får sku nok af det lort på et tidspunkt)