Jeg hader ikke steam mere nu xD

Spil d.  11. august. 2008, skrevet af IgIbUu
Vist: 603 gange.

IgIbUu

Elitebruger
Tilføjet:
11-08-2008 14:57:58
Svar/Indlæg:
639/66
Slap da af hvor er jeg ved at køre træt af steam... Magen til lort skal man sku bruge lang tid på at finde...

Så siger den at den ikke kan forbinde til steam netværket og jeg intet net har, hvilket jeg jo tydeligvis har.

Og det har ikke noget med om mine porte er åbne osv det er de!

Det der nok er mest mystisk er at det ikke er første gang den skaber sig sådan og det begyndte at virke af sig selv igen sidste gang der var noget med det, dengang åbnede jeg en masse porte osv i min router og det virkede stadigvæk ikke, så gik der et par dage og vupti så funkede det igen...

Nu er den så gået igang med det lort igen og det er da herre træls.. der er ikke meget hjælp at finde under troubleshooting så nu håber jeg der er nogle der har prøvet det samme der lige læser det her som måske ved hvorfor den gør det?

Død over steam, det skide møgsoftware og de klamme reklamer der følger med som man ikke kan slå fra... Jeg har sku ikke spenderet en mindre formue på spil jeg ikke kan spille mere eller for at blive tvunget til at se deres fuckin reklamer hver gang jeg trænger til at afreagere lidt...

(Undskyld sproget, men man får sku nok af det lort på et tidspunkt)
Trueson

Elitebruger
Tilføjet:
11-08-2008 15:07:17
Svar/Indlæg:
638/62
Hehe... Jeg er enig i at reklamer og den slags er for nederen, men har nu aldrig oplevet problemer med forbindelsen som dem du snakker om. Og så er det da rart nok at samle sine spil ET sted :)

Håber du får det løst...

DuckHunter

Elitebruger
Tilføjet:
11-08-2008 15:07:48
Svar/Indlæg:
1889/115
Det skam meget normalt. 😛
De skriver tit "Steam netværket er nede pga. vedligelse" 😐
Fu*k off tænker man bare! Og angående reklamer? Hvor er de? 😲

CF

Elitebruger
Tilføjet:
11-08-2008 15:09:49
Svar/Indlæg:
4689/105
Jeg har sku ikke set nogle reklamer?

Jeg har næsten aldrig problemer med det. Sidst jeg ikke kunne komme på var flere måneder siden, så jeg klager ikke.

Jeg synes det er et GENIALT system. Det hele er samlet på ét sted, og man kan altid hente sine spil ned igen over steam, så tit du vil. Du er fri for at skulle passe på en masse åndssvage diske.

Jeg håber bare at mange flere hopper med på den vogn!

DuckHunter

Elitebruger
Tilføjet:
11-08-2008 15:14:34
Svar/Indlæg:
1889/115
#3 Kan jeg også kun sige.. Elsker steam. Nemt og ligetil. 😉

IgIbUu

Elitebruger
Tilføjet:
11-08-2008 15:14:42
Svar/Indlæg:
639/66
#2+#3 Får i ikke en popup hver gang i starter Steam op? det gør jeg i hvertfald og hver gang jeg lukker den igen inden den er færdig med at loade så crasher mit steam...

ideèn i at samle det hele et sted er jo god nok, hvis bare det software der blev brugt var feljfrit (og reklame frit)

Jeg får desværre ikke steam netværket er nede, men i stedet at den bare ikke kan forbinde til steam netværket er der lige en der tjekker om det bare er mig der får den lige pt?

CF

Elitebruger
Tilføjet:
11-08-2008 15:16:30
Svar/Indlæg:
4689/105
#5 Hvis det nyheds-vindue, der kommer i starten, generer dig, så skulle du måske bare slå det fra??? 🤡

Jeg har ikke oplevet de problemer du snakker om? Du tror ikke bare det er din PC der er fucked up?

IgIbUu

Elitebruger
Tilføjet:
11-08-2008 15:19:14
Svar/Indlæg:
639/66
6# jeg har læst alle de indstillinger der er, igennem og der står ingen steder noget som helst om at man kan slå den popup fra, ligesom der ikke er en "dont show this again" knap

Self er min maskine en smule fucked op, det er jo trods alt windows jeg kører med, men hvorfor har jeg så kun problemer i steam og ikke med nogle andre online spil?

CF

Elitebruger
Tilføjet:
11-08-2008 15:26:14
Svar/Indlæg:
4689/105
Gu ka du slå den fra 🤡

Gå ind i "Settings" og så ind i "Interface". Så skal du bare fjerne fluebenet fra det nederste "Notify me (wit.............

Prøv at geninstaller Steam, det kan være nogle filer er fuckede op.

IgIbUu

Elitebruger
Tilføjet:
11-08-2008 15:29:59
Svar/Indlæg:
639/66

Jeg tjekker lige op på det når jeg er færdig at scanne den efter vira.

Når jeg sletter steam sletter jeg så ikke alle spillene samtidigt?

Seballe

Superbruger
Tilføjet:
11-08-2008 15:32:18
Svar/Indlæg:
913/114
Giver #3 og #6 ret.. mest geniale påfund ever.

Har aldrig haft de problemer du snakker om dér og vil give #8 ret i at du skal reinstall spillet. Nej faktisk uninstall og install igen. Mange gange har jeg oplevet at en reintsall ikke virker. Men det har været ved andre spil og ikke steam.

#9 Jo det gør du...

IgIbUu

Elitebruger
Tilføjet:
11-08-2008 15:43:23
Svar/Indlæg:
639/66
Virus scanning er færdig, det funker stadig ikke...

Tror ikke en re-install vil have nogen effekt da det jo er en periode fejl...

MadsH

Elitebruger
Tilføjet:
11-08-2008 16:05:40
Svar/Indlæg:
1915/57
Du kan bare kopierer spillene inde i steammappen over på et andet drev.Når du så geninstallerer steamklienten kopierer du dem ind igen,så slipper du for at hente det hele en gang til.Så henter den kun de filer som spillene skal bruge som ikke lige ligger i spilmapperne og så er det minimalt hvad du skal hente.

Jeg har normalt ikke problemer med steam og syntes det er lækkert altid at have sine spil "liggende" som online backup. Eneste minus er som Feks ved UT3 at man ikke kan bruge en 3. parts serverbrowser. Men det overlever jeg nok 🙂

Miccim

Elitebruger
Tilføjet:
11-08-2008 16:09:17
Svar/Indlæg:
3233/128
Du reagerer lidt voldsomt, men jeg har også oplevet fejlen.

Geninstallerede det og det virkede. Da jeg ikke kunne komme ind i steam joinede jeg bare cod 4 over Xfire så var der ingen problemer. Weird ikke?

Kører du med dansk sprog? Dansk sprøg er ikke godt i steam, brug engelsk. 🙂

anru2007

Elitebruger
Tilføjet:
11-08-2008 16:18:21
Svar/Indlæg:
5891/423
hvis du har steam med spillene på en anden computer. så flyt steam mappen over på en ekstern hdd eller ipod..hvad ved jeg... og derefter slet det gamle steam på den computer du har problemmer med, og derefter flyt den nye steam mappe over på den computer du bruger til at spille med. skete også for mig, da jeg var til lan 🤡 surt... så "lånte jeg naboens netværk" 😛

NickKokkedal

Superbruger
Tilføjet:
11-08-2008 17:04:35
Svar/Indlæg:
2600/84
Dansk er aldrig godt :P

Jeg har også haft problemer med Steam... men det er mest at det er useriøst længe om at starte op efter man klikker på det... Jeg synes bare generelt det er laggy. Idéen er dog genial.

IgIbUu

Elitebruger
Tilføjet:
11-08-2008 17:18:15
Svar/Indlæg:
639/66
Så funker det igen 😀

Der skulle godt nok en re-install til alligevel :'-(

Tak til alle dem der var så flinke til at hjælpe med at løse problemet!

Selv det irreterend popup vindue er stoppet med at poppe up 😲

Seballe

Superbruger
Tilføjet:
11-08-2008 17:40:59
Svar/Indlæg:
913/114
#16 Wohoo! Gratz!

Thor0828

Overclocker
Tilføjet:
18-08-2008 19:52:33
Svar/Indlæg:
36/2
Mit steam har det med at lave internettet af en eller anden mærkli grund. Hvis min router har været slukket så kan jeg ikke altid bare gå på nettet selvom den er tændt, men åbner man steam så wupsi så virker det hele 😀