Hov glemte lige lidt brødtekst, jeg køber denne maskine til spil primært. Jeg kører WinXP og har tænkt mig at udvide den med et HD4870 for at køre CrossFiRE, nogen rettelser? Er PSU stor nok?
Ok, jamen så vælger jeg at stole på dig, det er ikke sådan at jeg kan lokke en forklaring ud af dig? Jeg kan så heller ikke rigtigt finde nogen magen til 🙂
Jeg har et gammelt lydkort jeg bruger til noget musikindspilning, der ikke virker til Vista, samt har jeg også undersøgt lidt omkring Vista og gaming og der er intet der lokker mig.
Hehe, ja.. Jeg har så bare allerede købt kabinettet(det er YDERST luksus), men dog kun til 700,- da det var nedsat 50%. Nu har jeg så sparet lidt penge op, til at fylde det ud 😀
Synes osse du skal spare på kabinet og bundkort... køb et Antec 900 og et Gigabyte eller Asus X48 eller P45... og måske en større PSU så du kan køre CF senere med måske et ekstra 4870 X2 ...
#2 --> Fordi den Zalman får tæsk af Xigmatek'en, som ca. yder som en Thermalright Ultra 120 (i nogle tests endda bedre) - men koster endnu mindre :yes: