hejsa, Jeg har lige fået mit nye hardware hjem i dag, bestående af :
650watt PSU Asus P5Q-E Corsair 4gb (2x2gb) xms2 ram E8400 og ati Asus 4850 gfx
jeg får så det hele samlet og sat min nye skærm (Samsung Syncmaster 226BW, kanon fed skærm btw) til og tænder for maskinen og er meget forhåbnings fuld da jeg har levet hele sommeren uden en pc. Computeren tænder og siger diverse bip lyde som den skal og jeg ser op på skærmen og den er sort... Intet skærm billede.
Jeg har nu fået billede og computeren starter fint op i dos... Men et nyt problem er opstået.. computeren kan ikke finde harddisken og grafikkortet bliver meget varmt..
Den virker nu upåklageligt.. næsten.. jeg kan ikke finde min harddisk hvis jeg også har sat mit dvdrw drev til.. men jeg har heldigvis et usb dvd drev- men hvis en af jer kan komme med en løsning ville det jo bare være perfekt :)
hent den sidste nye bios 1003 er fin, lig den på en usbnøgle og gå ind i biosen og flash den om til den nye version.
jeg har samme mobo som dig, jeg har bare problemer med at den ser der er fundet ny CPU hver gang, størmen er total slukket (alså ved stikkontakten) Jeg kunne godt tænke mig at høre om du har samme problem ?