Heysa da jeg meget vel savner og kunne spille de gode gamle spil da det hed win98 så har jeg været ved og samle en maskine som er beregnet til formålet
herved har jeg skaffet mig 2 stk voodoo 2 kort
jeg har forbundet det såleds her
slot 1 alm skærmkort uden 3d
slot 2 voodoo 2
slot 3 voodoo 2
jeg har forbundet de 2 voodoo kort på samme måde som nvidia bruger med en bro
og jeg har forbundet skærmkortet med det øverste voodoo 2 kort på samme måde som man gjorde ved ati før hen med et kabel bag på maskinen
det er pt første gang jeg laver dette her så kan godt være jeg har lavet en fejl og det er det jeg håber på at i kan finde
jeg kan nemt indstaller pegge voodoo 2 kort uden problemmer men jeg kan ikke få dem til og arbejde sammen
Jeg mangler lidt information for at kunne hjælpe dig. Er det Windows XP du kører med, eller et andet OS? Og har du sat kortene sammen som på billedet i nedenstående link?
jeg fik afvide af ham jeg købte det af at det virkede 100% som det skulle
kan det være en driver fejl eller lign ???
eller skal jeg indstaller windows på ny hvor jeg har det ene voodoo2 kort i og så installer det
lukke maskinen og tage kortet ud og det andet i den anden port og få det indstallert lukke maskinen igen og så proppe begge kort i og så se hvad der sker ???...
Jeg har set på nogle sider at de anbefaler, at du sætter det ene kort i og installerer driverne, hvorefter du slukker og sætter det andet kort i... Jeg skal dog ikke kunne sige om det virker.