#9 du burde læse hvad der står. Hans familie er ikke ramt af kræft, han bekæmper kræft på to fronter... via sit job og via f@h.
#10 enten har vi en forskellig tolkning af hvorfor han gør det, ellers har en af os misforstået noget? kom lige med din vurdering af hvorfor han gør det.
Det jeg får ud af læsningen er, at han gør det fordi han vil gøre en forskel, ved et problem som han har tæt ind på kroppen... uden det dog er direkte via ham selv eller familie. Jeg vurderer bare at de penge han bruger på hardware og strøm, ville være bedre givet ud hvis han gav dem direkte til dem som har brug for det, eller evt donerede til mere seriøs forskning.
Nu har jeg selv haft kræft, og ved hvad det gør ved folk, og hvor slemt det kan være. De de folk på kræftafdelingen i Aarhus havde brug for, var ikke regnekræft, men behandling og omsorg.
F@H er en super ide, men forskellen består i at mange millioner mennesker bruger det, og ikke at 10 af dem overdriver. det setup gør ikke den mindste forskel, men det kunne hardwarens værdi, og det endda direkte... det er priceless.